Performancing Metrics

از تمام عوامل برای موفقیت سپاهان استفاده می کنم | اتاق خبر
کد خبر: 336208
تاریخ انتشار: 5 اردیبهشت 1395 - 07:27
زاغی نژاد:
مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: از تمام عوامل برای موفقیت سپاهان استفاده می کنم.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، قاسم زاغی نژاد در نشست خبری پیش از دیدار این تیم برابر نفت در رابطه با این مسابقه گفت: قبل از اینکه به مسابقه فردا بپردازم، در گذشت فوتبالیست خوب تیم های ملی و باشگاهی ایران را تسلیت می گویم و برای خانواده ایشان طلب صبر دارم. با توجه به اتفاقاتی که افتاد و منجر به این شد که من مسئولیت فنی تیم را به عهده بگیرم در ابتدای فصل مصدومیت های بازیکنان کمی به ما ضربه زد. سعی کردیم تیمی را فردا راهی مسابقه کنیم که بتواند از اعتبار فوتبال مان دفاع کند.

وی افزود: نفت تیم خوبی است وکادر فنی خوب و مجربی دارد. بازیهای ما در سالهای اخیر برابر نفت بازی خوبی بوده و به لحاظ کیفیت در تلاش هستیم تا کیفیت بازی را در سطح تیم سپاهان بالا بیاوریم. این را نیز باید بگویم که همه  شاهد هستیم که چه موضوعاتی پیرامون باشگاه سپاهان رخ داده است و این موضوع شرایط را ایده آل نمی کند. با توجه به این موضوعات ما سعی می کنیم تیمی را روانه مسابقه کنیم که در سطح ما باشد.

وی اظهار داشت: ما سپاهان هستیم نفت تیم جوانی است که عملکرد متفاوتی از خود به نمایش می گذارد اما ما بدنبال دفاع از اعتبار خودمان هستیم.

زاغی نژاد در خصوص اینکه آیا استعفای استیماچ مربوط به دخالت های محرم نویدکیا بود، تصریح کرد: این مسائل مربوط به گذشته است و در شرح وظایف من نیست که در این مورد توضیح بدهم. تا زمانی که مسئولیت فنی سپاهان در اختیار من است تلاشم این است که در همه بخش ها از تمام امکانات استفاده کنم و محرم هم از این مسائل مستثنی نیست.

مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: آقای فرکی از دوستان من است و یک مربی بسیار موفق است و همه چه در بحث فنی و چه در بحث اخلاقی او را می شناسند. بحث جدا شدن ایشان از سپاهان منطقی نبود. همین طور جدایی استیماچ. اتفاقاتی پیرامون تیم ما افتاد که خیلی ضربه زد.

وی گفت: امسال مربی روی چند بازیکن ما حساب کرد که به خاطر دلایل مختلف برخی بازیکنانمان را از دست دادیم. بازیکنی مانند حاج صفی که باشگاه هم می خواست به ایشان کمک کند. در ادامه نیز بازیکنانی مانند پادوانی و شیمبا بود که آی تی سی بازیشان صادر نشد. مهدی شریفی مجبور شد به خاطر سربازی، ما را ترک کند و این موضوعات ما را دچار چالش کرد.

زاغی نژاد اضافه کرد: البته مشکلات در همه تیم هاست که ما هم مستثنی از این مسائل نیستیم. بازیکنان ما عادت داشتند که سر وقت پولشان را بگیرند اما ۶-۷ ماه است که حقوق ما عقب افتاده.

وی در ادامه در رابطه با اینکه برخی از مربیان خارجی جمع شده اند و جشن گرفته اند، اضافه کرد: معمولا بعد از هر بازی این مربیان به خاطر اینکه از خانواده دور هستند شامشان را در رستوران می خورند و در این مدت من کنار سپاهان بودم و استیماچ را مربی خوبی دیدم.

مربی تیم فوتبال سپاهان در رابطه با بازگشت هادی عقیلی اضافه کرد: من از تمام عوامل باشگاه که به ما کمک کنند استفاده می کنم متاسفانه در سال جاری ما نتوانستیم انتظار هواداران را برآورده کنیم و یکی دیگر از عوامل ناکامی ما این بود که نتوانستیم از تمام عواملمان استفاده کنیم اما اگر ممکن باشد من از تمام دوستان فوتبالی ام حتی مربیان قبلی هم ممکن است استفاده کنم.

وی در رابطه با استفاده از رحمان احمدی گفت: ممکن است از این بازیکن استفاده کنیم اما رحمان کمی ناراحتی قلبی داشت که در اصفهان باقی مانده و فردا به ما ملحق می شود و ممکن است در این بازی از او استفاده کنم.

زاغی نژاد ادامه داد: ما در برخی مسابقات با توجه به شرایط بازی از شهاب گردان و در برخی بازیهای دیگر از رحمان احمدی استفاده می کردیم.

مربی تیم فوتبال سپاهان در پایان در خصوص عدم استفاده از علی احمدی و حسین فاضلی تصریح کرد: احمدی مصدوم است و ریسک بزرگی بود که از او استفاده کنیم اما حسین فاضلی می تواند ما را در این بازی همراهی کند.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید