Performancing Metrics

۱۹۶ نفر از خانواده شهدا و مصدومان حادثه منا شکایت کردند | اتاق خبر
کد خبر: 336409
تاریخ انتشار: 5 اردیبهشت 1395 - 20:15
سخنگوی قوه قضاییه از شکایت ۱۹۶ نفر از خانواده‌های شهدا و مصدومان حادثه منا خبر داد و گفت: این شکایت‌ها در دادسرا مشغول رسیدگی است و هنوز منجر به حکم نشده است.

به گزارش اتاق خبر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای در ادامه نود و پنجمین نشست خبری خود با اشاره به تعداد کسانی که از عربستان سعودی در مورد حادثه منا شکایت کردند گفت: از مجموع چهارصدو چهل و چند نفری که متأسفانه درحادثه منا مظلومانه به شهادت رسیدند تا کنون 185 نفر از خانواده شهدا و 11 نفر از کسانی که مصدوم شده بودند، شکایت کردند و بقیه هنوز شکایتی تقدیم نکردند.

به گفته وی این شکایتها در دادسرا مشغول رسیدگی است و هنوز منجر به حکم نشده است.

سخنگوی قوه قضاییه در ادامه به برخی ساخت و سازهای غیرمجاز در بعضی از روستاهای زنجان اشاره کرد و گفت: تعدادی از این ساخت و سازها تخریب شده و برای تعدادی از ساختمان‌های غیرمجاز حکم قلع و قمع صادر شده که در دستور اجرا قرار دارد.

محسنی اژه‌ای تأکید کرد: همچنین دادستانی و سازمان جهاد کشاورزی استان به همه کسانی که متصرف شدند یا امکان دارد در آینده تصرفی انجام دهند هشدار داده است که در صورت تصرف بدون هیچ اقماضی برخورد و ساخت و سازهای غیرمجاز تخریب می‌شود.

رفع تصرف از 37 هزار و 297 هکتار اراضی دولتی در سال 94

محسنی اژه‌ای در ادامه نود و پنجمین نشست خبری خود با اصحاب رسانه با اشاره به رفع تصرف از اراضی دولتی که به صورت غیرمجاز تصرف شده بودند اظهار کرد: درسال گذشته 19 هزار و 990 پرونده در ارتباط با تصرف اراضی دولتی منجر به حکم و صدور رأی نهایی شد که از این تعداد پرونده 37 هزار و 297 هکتار از اراضی دولتی که به صورت غیرمجاز تصرف شده بودند، مسترد و به دولت بازگردانده شد.

وی در ابتدای سخنان نشست خبری خود نیز با اشاره به سالروز شکست آمریکا در طبس افزود: امروز سالروز یکی از شکست‌های آمریکا در برابر جنود الله است و شیطان بزرگ آمریکا با تکیه بر قدرت نظامی و اطلاعاتی خود قصد داشت در اوایل انقلاب که هنوز جمهوری اسلامی ایران به طور کامل استقلال نیافته بود و نیروهای نظامی انتظامی و امنیتی هنوز در آغاز کار بودند، یک اقدام غافلگیرانه در ایران داشته باشد اما خداوند سبحان به این کشور و ملت عنایت کرد و ریگ‌ها را مأمور مبارزه با بالگردها و نیروهای نظامی آمریکا قرار داد. و همه آنها در آتش خشم الهی سوختند.

منبع: تسنیم

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید