Performancing Metrics

وجود ۴۰۰۰ ناوگان باری یک ظرفیت مهم برای توسعه زنجان است | اتاق خبر
کد خبر: 336428
تاریخ انتشار: 5 اردیبهشت 1395 - 21:25
رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان:
رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان گفت: وجود چهار هزار و ۸۹۱ دستگاه ناوگان باری و فعالیت ۶ هزار و ۶۲۲ راننده در این بخش خود یک ظرفیت و فرصت خوبی برای استان است.

اتاق خبر-  رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان گفت: وجود چهار هزار و ۸۹۱ دستگاه ناوگان باری و فعالیت ۶ هزار و ۶۲۲ راننده در این بخش خود یک ظرفیت و فرصت خوبی برای استان است. 

غلامحسین جمیلی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران در محل اتاق بازرگانی استان زنجان، با اشاره به اینکه زنجان زیر ساخت های خوبی برای توسعه دارد، افزود: باید از این فرصت برای توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال استان استفاده شود و ناوگان جاده ای خود بهترین زیرساخت در استان است که می تواند نقش خوبی در توسعه استان ایجاد کند. 

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان ادامه داد: وجود چهار هزار و ۸۹۱ دستگاه ناوگان باری و فعالیت ۶ هزار و ۶۲۲ راننده در این بخش خود یک ظرفیت و فرصت خوبی برای استان است. 

جمیلی تاکید کرد: صنعت حمل و نقل یکی از نیازهای اساسی هر جامعه ای است که باید مورد توجه مسئولان این حوزه قرار گیرد و در این راستا توسعه صنعت حمل و نقل زمینه ساز اقتصادی پویا است و صنعت حمل و نقل به عنوان موتور محرکه توسعه همه جانبه صنایع است. 

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان با اشاره به شعار سال نامگذاری شده از سوی مقام معظم رهبری، افزود: برای تحقق این امر مهم حمل و نقل جاده ای خود مهمترین زیر ساخت است. 

جمیلی تصریح کرد: برای تحقق شعار سال باید از همه طرفیتها و پتانسیلها و امکانات به نحو احسن استفاده کرد. 

منبع: مهر 

94106 

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید