Performancing Metrics

گلایه کتایون امیرابراهیمی از متولیان فرهنگی کشور! | اتاق خبر
کد خبر: 336465
تاریخ انتشار: 6 اردیبهشت 1395 - 08:32
طوری با ما برخورد می‌شود که انگار نیستیم و هرگز نبوده‌ایم.

به گزارش اتاق خبر، کتایون امیرابراهیمی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون  ضمن انتقاد از مسئولان و متولیان حوزه فرهنگ و هنر کشور گفت: مسئولان بسیار بی‌معرفت هستند. وقتی با ما کاری دارند، ده‌ها بار تماس می‌گیرند تا کارشان انجام شود ولی در مواقع دیگر ماه‌ها و سال‌ها هیچ‌کس حالمان را نمی‌پرسد. کسی زنگ نمی‌زند بگوید کتایون امیرابراهیمی الان حالت چطور است و چه‌کار می‌کنی؟ 

 
وی در ادامه گفت: حالم بد است و به دلیل ابتلا به کم‌خونی مرتب به بیمارستان می‌روم. از مسئولان، کسی برای درمان هنرمندان سالمند و مریض کاری نمی‌کند. هنرمندان هم که خودشان مریض هستند و توان پیگیری ندارند. مسئولان باید برای رفاه هنرمندان اقدام کنند. بیمه هنرمندان هیچ فایده‌ای ندارد و همه شاکی هستند. به همین دلیل من هم سراغش نرفتم و این بیمه را نخواستم.  

بازیگر فیلم سینمایی «ورود آقایان ممنوع» اظهار داشت: شرایط بدی بر زندگی هنرمندان حکمفرماست. هنرمندان ما با بدبختی و درد و بیماری فوت کردند. طوری با ما برخورد می‌شود که انگار نیستیم و هرگز نبوده‌ایم. 

گفتنی‌است؛ آخرین اثری که این بازیگر پیشکسوت در آن به ایفای نقش پرداخته، فیلم «ورود آقایان ممنوع» به کارگردانی رامبد جوان در سال 1390 بوده است. 
 منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
 
کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید