Performancing Metrics

اختصاص يك هزار ميليارد ريال وام براي خريد شناورهاي مسافري | اتاق خبر
کد خبر: 336508
تاریخ انتشار: 5 اردیبهشت 1395 - 23:52
معاون توسعه مديريت و منابع سازمان بنادر و دريانوردي از اختصاص يك هزار ميليارد ريال وام براي خريد شناورهاي مسافري و گردشگري خبر داد.

اتاق خبر: علي جهانديده عصر يكشنبه در آيين معارفه سرپرست جديد اداره كل بنادر و دريانوردي گيلان با اشاره به مناسب بودن مسير ساحلي خزر براي گردشگري دريايي، بر لزوم جذب سرمايه گذار جهت توسعه حمل و نقل دريايي تاكيد كرد.
وي خاطرنشان كرد : پنج هزار و 800 كيلومتر طول ساحل جنوب و شمال، تحفه خدادادي است كه بايد از آن در بخش هاي مختلف براي ايجاد اشتغال و رونق اقتصادي كشور بهره برداري كنيم .
جهانديده با اشاره به موقعيت خاص ايران در كريدورهاي حمل و نقل بين المللي، توسعه حمل و نقل دريايي باري و مسافري را مورد تاكيد قرار داد.
وي جمعيت 300 ميليون نفري كشورهاي حوزه خزر و همسود (CIS) ، واقع شدن ايران در چهار راه اقتصاد جهاني و مسير كريدورهاي متعدد را از مزيت هاي ايران عنوان و بر لزوم استفاده بهينه از اين مزيت ها تاكيد كرد.
معاون توسعه مديريت و منابع سازمان بنادر و دريانوردي اظهار كرد : اگر از مزيت دريايي به درستي استفاده و صنعت دريا و حمل و نقل دريايي را فعال كنيم، نه تنها قادر به ايجاد اشتغال براي بيكاران كشور خواهيم بود بلكه مي توانيم از كشورهاي ديگر نيز كارگر جذب كنيم .
در اين مراسم حسين چراغي به عنوان سرپرست اداره كل بنادر و دريانوردي گيلان معرفي و از تلاش هاي سيد علي نعيمي در مدت دو سال تصدي مسئوليت قدرداني بعمل آمد.

منبع:ایرنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید