Performancing Metrics

واکنش مدیرعامل فولاد به مذاکره باشگاه استقلال با اسکوچیچ | اتاق خبر
کد خبر: 336525
تاریخ انتشار: 6 اردیبهشت 1395 - 01:04
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با بیان اینکه از مذاکره سرمربی این تیم با مسئولان باشگاه استقلال تهران بی‌خبر است، گفت: بعد از اتمام لیگ با اسکوچیچ برای فصل آینده صحبت خواهیم کرد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، علیرضا اژدری زاده درباره شکست تیم فولاد خوزستان برابر استقلال تهران در لیگ برتر، گفت: انتظار این باخت را نداشتیم. توقع ما این بود که در این بازی حداقل یک امتیاز بگیریم ولی متاسفانه شکست خوردیم.

وی افزود: البته ما در نیم فصل دوم روند رو به رشدی داشتیم و من خوشبینم که این روند تا بازی آخر ادامه داشته باشد.

مدیرعامل باشگاه فولاد درباره اینکه آیا خیال این باشگاه از ماندن در لیگ راحت شده است یا خیر، گفت: با توجه به اینکه در فوتبال هر اتفاقی رخ می‌دهد، تا آخرین بازی تلاش می‌کنیم تا امتیازات لازم را بگیریم. ما تا هفته آخر برای برد تلاش خواهیم کرد.

اژدری زاده درباره وضعیت دراگان اسکوچیچ برای فصل آینده، تصریح کرد: قرارداد ما با اسکوچیچ دو ساله است ولی باید بعد از اتمام مسابقات و سر فرصت با او جلسه بگذاریم و صحبت کنیم. به هر حال تصمیمات کلیدی و مهم در هیات مدیره گرفته می‌شود.

وی در خصوص شائبه مذاکره اسکوچیچ با باشگاه استقلال تهران برای فصل آینده، گفت: من چیز رسمی در اینباره نشنیده‌ام و همه چیز در حد رسانه‌ها بوده است. چون اطلاعی از این ماجرا ندارم، نمی‌توانم اظهارنظر کنم.

مدیرعامل باشگاه فولاد در پایان با بیان اینکه مجموعه فولاد هنوز پول فروش امتیاز تیم فولاد نوین را از مسئولان استقلال اهواز نگرفته است، گفت: بعضی مواقع آدم تصمیماتی می‌گیرد که بعدا می‌گوید، کاش این تصمیم گرفته نمی‌شد. کاش امتیاز فولاد نوین باقی می‌ماند و می‌توانست به فوتبال خوزستان خدمت کند. به هر حال استقلال اهواز هم از تیم‌های ریشه دار است و امیدواریم در آینده موفق باشد.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید