Performancing Metrics

سوریان و سه فرنگی‌کار سبک‌وزن به اردو دعوت شدند | اتاق خبر
کد خبر: 336529
تاریخ انتشار: 6 اردیبهشت 1395 - 01:22
با صلاحدید کادر فنی تیم ملی؛
حمید سوریان و سه فرنگی‌کار سبک وزن دیگر از فردا با حضور در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی، تمرینات خود را برای حضور در رقابتهای گزینشی المپیک آغاز می‌کنند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی پس از ناکامی در کسب سهمیه وزن ۵۹‌کیلوگرم در میادین قبلی و با توجه به تنها یک فرصت دیگر در گزینشی ترکیه تصمیم تازه ای اتخاذ کردند.

بر این اساس حمید سوریان به همراه سامان عبدولی در وزن ۵۹ کیلوگرم، رضا خذری در وزن ۵۰ کیلوگرم و مهرداد مردانی در وزن ۶۶ کیلوگرم به اردوی تیم ملی دعوت شدند تا از فردا تمرینات ویژه‌ای را آغاز کنند. طبق اعلام فدراسیون کشتی هنوز نماینده این وزن برای اعزام به ترکیه مشخص نشده اما تصمیم اصلی بر عهده محمد بناست تا بزودی فرنگی کار مورد نظرش را مشخص و معرفی کند.

حمید سوریان پس از ناکامی در رقابتهای جهانی ۲۰۱۵ لاس‌وگاس و سپس مسابقات گزینشی قزاقستان و مغولستان موفق به کسب سهمیه المپیک نشد تا کادر فنی هم اکنون تنها یک فرصت دیگر برای کسب سهمیه وزن ۵۹ کیلوگرم پیش رو داشته باشند.

آخرین مسابقات گزینشی کشتی طی روزهای ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت ماه در شهر استانبول ترکیه برگزار می‌شود و تنها دو فرنگی کار راه یافته به فینال، می‌توانند سهمیه المپیک را در این میدان کسب کنند.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید