Performancing Metrics

آزمایش دوپینگ مدافع فرانسوی لیورپول مثبت اعلام شد | اتاق خبر
کد خبر: 336555
تاریخ انتشار: 6 اردیبهشت 1395 - 03:12
آزمایش دوپینگ مامادو ساخو مدافع ۲۶ ساله لیورپول در تاریخ ۱۷ مارس، مثبت اعلام شده است. این آزمایش دوپینگ بعد از بازی با منچستریونایتد در لیگ اروپا، انجام شد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، لیورپول بعد از حذف منچستریونایتد و دورتموند در لیگ اروپا تیمی مدعی شناخته شده ولی یک خبر بد کام هواداران این تیم را تلخ کرده است. آزمایش دوپینگ مامادو ساخو مدافع فرانسوی لیورپول مثبت اعلام شده و باشگاه لیورپول تاکید کرده تا زمان آزمایش دوم و بسته نشدن پرونده آن، این بازیکن در این تیم به میدان نخواهد رفت.

همچنین شانس حضور ساخو در یورو 2016 همراه فرانسه نیز بسیار کاهش یافته و پیش‌بینی می‌شود در صورت تایید آزمایش اول، این بازیکن به مدت یک سال از هر گونه فعالیت فوتبالی محروم شود.

گفته می‌شود او از یک ماده "چربی‌سوز" استفاده کرده که جزو مواد ممنوعه‌ای است که توسط یوفا استفاده از آنها غیرمجاز اعلام شده است.

باشگاه لیورپول با انتشار بیانیه‌ای درباره این موضوع موضع‌گیری کرد. در این بیانیه آمده است: روز گذشته یوفا به طور رسمی به ما اعلام کرد تصمیم دارد تحقیقات بیشتری در خصوص استفاده ساخو از داروهای ممنوعه انجام دهد و این بازیکن باید در این رابطه به یوفا پاسخ دهد. ساخو هنوز از باشگاه اخراج نشده است اما فعلا تصمیم گرفته شده او تا زمانی که این قضیه به سرانجام برسد در ترکیب تیم حاضر نباشد.

در همین رابطه بلیز متئودی هافیک فرانسوی پاری سن ژرمن به حمایت از این بازیکن پرداخت و عنوان کرد تمام بازیکنان فرانسوی ساخو را حمایت خواهند کرد تا نتیجه دوم نیز اعلام شود.

فعلا کریم بنزما به دلیل مسائل غیراخلاقی غایب بزرگ یورو خواهد بود و به نظر می رسد ساخو نیز دیگر بازیکنی باشد که به دلیل دوپینگ در این رقابت ها حاضر نباشد.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید