Performancing Metrics

ارائه آخرین دستاوردهای حوزه تئوری اطلاعات و مخابرات در دانشگاه شریف | اتاق خبر
کد خبر: 336556
تاریخ انتشار: 6 اردیبهشت 1395 - 03:17
آخرین دستاوردهای محققان برجسته داخلی و خارجی در زمینه تئوری اطلاعات و مخابرات در کارگاه بین‌المللی 2016 IWCIT ارائه می‌شود.

اتاق خبر:کارگاه بین‌المللی تئوری اطلاعات و مخابرات با حضور نظریه‌پردازان برجسته داخلی و بین‌المللی و با هدف توسعه و بسط دانش در زمینه‌های بنیادین تئوری اطلاعات و مخابرات و ارتقای جایگاه علمی کشور در زمینه نظریه‌ مخابرات و ایجاد بستر مناسب برای همکاری دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی کشور با مراکز معتبر جهانی در روزهای 14 و 15 اردیبهشت‌ماه امسال به ریاست دکتر محمدرضا عارف در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

 بنا بر این گزارش؛ عنوان بین‌المللی این کارگاه Iran Workshop on Communication and Information Theory یا IWCIT است و به دلیل دستاوردهای ارزشمندی که IWCIT می‌تواند برای کشورمان به همراه آورد، برگزاری چنین کارگاه‌هایی برای صنعت ارتباطات و مخابرات کشور بسیار با اهمیت خواهد بود.

 طی این کارگاه دو روزه سخنرانی‌های کلیدی در زمینه مرزهای دانش در زمینه‌های بنیادین تئوری اطلاعات و مخابرات برگزار خواهد شد.

 ارائه مقالات با کیفیت علمی بالا توسط محققان داخل و خارج از کشور در این حوزه و آشنایی با مزایای کاربردی آن از جمله نقاط قوت کارگاه ملی تئوری اطلاعات و مخابرات است.

 این کارگاه بر مسائل بنیادین در حوزه مخابرات و تئوری اطلاعات تمرکز دارد و کاربرد اصلی آن در راستای گسترش مرزهای دانش در این حوزه است که پایه‌ای برای فناوری‌های پیشرفته در آینده خواهد بود.

منبع:ایسنا

نظرات
ADS
ADS
پربازدید