Performancing Metrics

انتقاد از بی توجهی دولت به سازمان های مردم نهاد | اتاق خبر
کد خبر: 336601
تاریخ انتشار: 6 اردیبهشت 1395 - 09:09
دبیر سازمان مردم نهاد «در آغوش طبیعت» با انتقاد از بی توجهی دولت به سازمان های مردم نهاد گفت: به جای اینکه به سمن ها کمک کنند جلوی کار ما را می گیرند.

به گزارش اتاق خبر، مهرداد خلیلی با اشاره به فعالیت های سازمان مردم نهاد «در آغوش طبیعت» در زمینه اقدامات زیست محیطی افزود: فعالیت های خوبی در حوزه احیای دریاچه ارومیه و پاکسازی طبیعت داشته ایم اما دولت به جای حمایت از سمن ها در مواردی جلوی فعالیت آنها را می گیرد.

وی ادامه داد: سازمان های مردم نهاد به ویژه در حیطه محیط زیست کشور اقدامات مثبتی داشته اند و به عنوان مثال در احیای دریاچه ارومیه از طریق فرهنگ سازی، فعالیتهای خوبی داشته ایم اما اقدامات سمن ها بازگو نمی شود و هیچگاه دیده نمی شوند.

دبیر سازمان مردم نهاد «در آغوش طبیعت»، پاکسازی طبیعت را از دیگر فعالیت های این سمن عنوان کرد و اضافه کرد: سمن ها در این زمینه هم کارهای تاثیرگذاری انجام داده اند اما همچنان شاهدیم که شهروندان به پاکی طبیعت اعتنای کمی دارند که نیازمند فرهنگ سازی از سوی نهادهای حاکمیتی است.

خلیلی در خصوص اقدام برخی فعالان زیست محیطی در ارائه کیسه پلاستیکی به تماشاگران دیدار پرسپولیس و استقلال تاکید کرد: به عنوان یک فعال زیست محیطی معتقدم انجام تبلیغات و تشویق مردم به پاکسازی محیط باید در فضایی منطقی صورت گیرد و در انتخاب موقعیت برای فعالیت های ترویجی باید نهایت دقت صورت گیرد تا شاهد همکاری بیشتری از سوی شهروندان به ویژه جوانان باشیم.

منبع: مهر

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید