Performancing Metrics

افزایش دما در سواحل خزر | اتاق خبر
کد خبر: 336694
تاریخ انتشار: 6 اردیبهشت 1395 - 17:19
سازمان هواشناسی کشور پیش‌بینی کرده است که امروز و فردا افزایش قابل توجه دما در سواحل دریای خزر و وزش باد شدید در گیلان و اردبیل رخ خواهد داد و ارتفاعات کشور نیز شاهد بارندگی خواهد بود.

به گزارش اتاق خبر، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: براساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، امروز و فردا طی ساعات بعد ازظهر و اوایل شب در برخی مناطق شمال شرق، ارتفاعات البرز، زاگرس مرکزی و جنوبی و ارتفاعات استان کرمان، وقوع بارشهای خفیف و پراکنده پیش بینی می شود.

احد وظیفه افزود: از اواخر وقت امروز و طی روز سه شنبه افزایش قابل توجه دما در سواحل دریای خزر و همچنین وزش باد شدید در گیلان و اردبیل رخ خواهد داد.

به گفته وی از اواخر وقت روز چهارشنبه به تدریج موج بارشی از شمال غرب وارد کشور خواهد شد که بارش ها ابتدا از شمال غرب آغاز می‌شود و سپس به تدریج روز پنجشنبه بخش های غربی کشور را هم در بر خواهد گرفت.

سازمان هواشناسی کشور همچنین پیش‌بینی کرده است که امروز و فردا در شمال غرب وزش باد شدید رخ خواهد داد.

همچنین طبق پیش بینی های انجام شده امروز افزایش دما مورد انتظار است و استان های ساحلی دریای خزر نسبت به سایر نقاط کشور گرم تر شده است.

سازمان هواشناسی کشور امروز هوای تهران را کمی ابری، گاهی وزش باد، در بعد از ظهر افزایش ابر و در ارتفاعات رعدو برق همراه با بارش و وزش باد پیش‌بینی کرده و بیشترین و کمترین دمای هوای تهران ۲۸ و ۱۸ درجه سانتیگراد اعلام شده است.

منبع: مهر

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید