Performancing Metrics

بايد تنور استكبار ستيزي ملت ايران نسبت به آمريكا گرم تر شود | اتاق خبر
کد خبر: 336804
تاریخ انتشار: 6 اردیبهشت 1395 - 23:03
فرمانده سپاه هرمزگان:
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با بيان اينكه جنگ با استكبار تمام شدني نسيت و نبايد فرجامي از برجام اميد داشت ، گفت: بايد روز به روز تنور استكبار ستيزي ملت ايران نسبت به آمريكا گرم تر شود.

اتاق خبر - سردار رضا ترابي دوشنبه در همايش بزرگ فرماندهان حوزه ، پايگاه هاي مقاومت و مسئولان كانون هاي اقشاري ناحيه ميناب با اشاره به گراميداشت سالگرد حادثه طبس در ارديبهشت 59 افزود: دشمن با تمرين هاي نظامي و تاكتيكي تفنگداران خود و همچنين با تربيت جسورترين خلبان هاي آمريكايي چنان طرح ريزي كرده بودند كه در يك غافلگيري و با استفاده از تاريكي شب طرح هاي خود را بر ما عملي كنند.
وي بيان داشت: تمامي طرح و نقشه هاي دشمن در آن زمان در تمامي امور با وزش طوفان شن در حادثه طبس نقش بر آب شد و دشمن غافل از اين بود كه دست خداوند بالاتر از همه دست هاست.
فرمانده سپاه امام سجاد(ع)هرمزگان با تاكيد بر اينكه نبايد جنايات آمريكا در طرح ريزي و توطئه براي ايجاد ضربه بر پيكره انقلاب را ناديده گرفت ، گفت: امروز نيز بعد از برجام دشمن براي شكست ايران طرح هايي كشيده بودند كه باز هم با شكست مواجه شد.
سردار ترابي همچنين جذب حداكثري با رويكرد جذب خواهران در استان مورد تاكيد قرارداد و ابراز داشت: اگر نسبت به جذب جوانان به سمت و سوي بسيج غافل شويم ، ديگران بر ما تصمصم خواهند گرفت و جوانان ما را با عضوگيري جذب خودشان مي كنند.
وي ايجاد جامعه تربيتي را در گروي داشتن حلقه هاي صالحين برشمرد و گفت: حلقه هاي صالحين يك كليد واژه اي است كه بايد در طول سال جديد نسبت به سازماندهي و ساماندهي آن اقدام اساسي صورت پذيرد.
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با اشاره به بحث محروميت زدايي و اقتصاد مقاومتي هدف از اقدام در بحث محروميت زدايي افزايش عشق مردم نسبت به نظام و انقلاب و موجوديت نظام و تامين بخشي از نيازهاي مردم عنوان كرد.
سردار ترابي در پايان از ساخت يك هزار و 800 سرويس بهداشتي در منازل مسكوني شيعه و اهل سنت براي عشق به نظام و انقلاب در استان خبرداد.
گفتني است در پايان اين همايش از فرماندهان حوزه ها و پايگاه هاي مقاومت بسيج و همچنين مسئولان كانون هاي اقشاري ناحيه ميناب تجليل شد.
شهرستان ميناب در 90 كيلومتري شرق بندرعباس مركز استان هرمزگان قرار دارد.

ایرنا

94110

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید