Performancing Metrics

شاید انتخابات فوتبال به دور دوم کشیده شود | اتاق خبر
کد خبر: 336906
تاریخ انتشار: 7 اردیبهشت 1395 - 06:32
علیرضا اسدی:
دبیرکل فدراسیون فوتبال با بیان اینکه انتخابات در زمان مقرر برگزار خواهد شد، گفت: شاید این انتخابات به دور دوم نیز کشیده شود.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، علیرضا اسدی در حاشیه مراسم افتتاح مرکز پزشکی ایفمارک با تبریک به جامعه ورزشی ایران گفت: خوشبختانه ایران هم به جمع کشورهایی پیوست که از این مرکز پزشکی می تواند استفاده های لازم را انجام دهد.

وی تاکید کرد: این مرکز برای تیم های ملی فوتبال و باشگاهی افتتاح شده و البته تلاش می کنیم تا دیگر رشته ها هم بتوانند از آن استفاده کرده و این می تواند یک خبر خوش برای جامعه ورزشی ما باشد که دیگر دغدغه بهبود مصدومیت خود را نداشته باشند.

اسدی در خصوص برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال افزود: قرار است در زمان مقرر این انتخابات انجام شود و من پیشاپیش به هر کسی که به ریاست فدراسیون فوتبال منصوب می شود، تبریک می گویم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که آیا مشکل خاصی برای انتخابات وجود دارد یا خیر؟ توضیح داد: هیچ مشکلی در این زمینه وجود نداشته و همه برنامه ریزی ها انجام شده و همه منتظر روز مقرر هستیم تا انتخابات را به بهترین وجه برگزار کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا احتمال دارد انتخابات به دور دوم کشیده شود، گفت: انشاءالله که چنین اتفاقی نخواهد افتاد و در همان دور اول این کار صورت خواهد گرفت، اما اگر به دور دوم هم کشیده شد باز هم انتخابات در زمانی که مقرر می شود، برگزار خواهد شد.

اسدی در خصوص جلسه صبح امروز با وزیر ورزش انجام گرفت، گفت: صحبت های خوبی انجام شد، اما برای تبریک سال نو خدمت وزیر رسیدیم و یک گپ دوستانه را با یکدیگر انجام دادیم.

وی در خصوص برگزار نشدن دیدارهای تیم ملی عراق در ایران یادآور شد: متاسفانه با نفوذهایی که وجود داشت تیم ملی عراق نمی تواند در ایران بازی خود را برگزار کند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در پایان خاطرنشان کرد: ما بیشتر به دنبال این هستیم که از منافع خودمان حمایت کنیم و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نیستیم.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید