Performancing Metrics

محور های آسیب دیده تربت جام ترمیم و بازگشایی شد | اتاق خبر
کد خبر: 337072
تاریخ انتشار: 7 اردیبهشت 1395 - 16:33
رئیس اداره راه و شهرسازی تربت جام گفت: درپی جاری شدن سیلاب دربخشی ازمحورهای این شهرستان، عملیات تیغ زنی وبازگشایی محورهای تخریب شده درجهت ایمن سازی وتسهیل در تردد وسایل نقلیه انجام شد.

اتاق خبر: جواد نژادی پور ،جاری شدن سیلاب طی هفته گذشته گذشته و انباشته شدن گل و لای به روی سطح جاده، باعث ایجاد تضعیف در کنترل وسایل نقلیه و پوشیده شدن خط جاده در محور روستایی محمودآباد شده بود که با تلاش راهداران اداره راه و شهرسازی تربت جام، عملیات تیغ زنی و شستشو توسط اکیپ راهداری جهت ایمن سازی و تسهیل در تردد وسایل نقلیه انجام شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی تربت جام همچنین از تخریب مجدد بخش هایی از راه های روستایی این شهرستان خبر داد و افزود: بارش نزولات آسمانی در سحرگاه سه شنبه ۳۱ فروردین ماه و جاری شدن سیلاب، باعث تخریب مجدد بخش هایی از راه های روستایی شیخ آباد، سمیع آباد و موسی آباد شد که در سیل گذشته مرمت و بازسازی شده بود.

وی افزود: در پی بارش های اخیر همچنین یک دستگاه پل لوله ای چهار رشته ای در محور روستایی گوی میانسرا مسدود شد و به دو دستگاه پل و راه های روستایی کمرچه، تلخک، شیخ آباد و بشیرآباد خساراتی وارد شد.

ن‌ژادی پور خاطر نشان کرد: در حال حاضر کلیه محورهای شهری و روستایی با همت راهداران باز است و هیچ راهی مسدود نیست.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید