Performancing Metrics

پیشگیری، مهمترین اولویت پلیس در حفظ اراضی ملی است | اتاق خبر
کد خبر: 337095
تاریخ انتشار: 7 اردیبهشت 1395 - 18:13
فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن کشور گفت: انتصاب فرماندهان با تجربه و ایجاد گشت های پیشگیری اقدامی مهم و مثبتی در حفظ اراضی کشور بود.

اتاق خبر: سرهنگ "علی عباس نژاد" در مراسم معرفی فرمانده یگان حفاظت از اراضی دولتی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان گفت: یگان حفاظت سازمان در راستای مواد قانونی و با پیگیری های متعدد در سازمان ملی زمین و مسکن تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: این یگان از شهریور ماه عملا شروع بکار کرده است که با توجه به گستردگی اراضی چنین یگانی در این سازمان تشکیل شده است.

این مقام انتظامی با بیان این که اصل پیشگیری مهم ترین اولویت پلیس در حفظ اراضی ملی است، افزود: با انتصاب فرماندهان با تجربه و ایجاد گشت های پیشگیری در خصوص حفظ اراضی ملی اقدامات مهم و مثبتی انجام گرفته است .

وی خاطر نشان کرد: ماموریت این یگان حفاظت و رفع تصرف از کلیه اراضی و املاک، تامین نظم و امنیت، انجام اقدامات پیشگیرانه و جلوگیری از هر گونه اقدام غیر قانونی است.

گفتنی است یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در راستای اجرای ماده 233 قانون برنامه پنجم توسعه اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و دستورالعمل تشکیل یگان های حفاظت در دستگاه های اجرایی مصوب مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا، با رعایت قوانین و مقررات مربوط به وزارت راه و شهرسازی و سازمان ملی زمین و مسکن تشکیل شده است.

منبع:ایسنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید