Performancing Metrics

تحقق اقتصادمقاومتي بايد ازمهم ترين اولويت هاي مجلس دهم باشد | اتاق خبر
کد خبر: 337137
تاریخ انتشار: 7 اردیبهشت 1395 - 20:40
منتخب مردم قزوين، آبيك و البرز در دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي گفت: تحقق اقتصاد مقاومتي بايد از مهم ترين اولويت هاي مجلس دهم باشد.

اتاق خبر - سيده حميده زرآبادي روز سه شنبه درگفت وگو با ايرنا افزود: اقتصاد مقاومتي كه تحقق آن بايد در دستور كار جدي دولت و مجلس جديد قرار بگيرد، مي تواند بسياري مشكلات اقتصاد كشور را از ميان بردارد.

وي با بيان اينكه رقابت تمام شده و منتخبان مردم رسالت سنگيني را براي بهبود وضعيت اقتصادي كشور به دوش دارند، اظهاركرد: تحقق اقتصاد مقاومتي مي تواند منجر به افزايش بهره وري و تقويت توليد و صادرات شده و به اين ترتيب به بهبود وضعيت اشتغال و اقتصاد كشور كمك كند.
زرآبادي، اقتصاد كشور را دچار مشكلات و چالش هايي چون ركود و كاهش درآمدهاي دولت و ضعف صندوق هاي بازنشستگي و نابساماني بازارهاي پولي و بانكي دانست و گفت: مجلس دهم حل اين مشكلات را در قالب ارائه قوانين و برنامه هاي كوتاه، ميان و بلند مدت در اولويت خود قرار دهد.
منتخب مردم قزوين، آبيك و البرز در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به لزوم اصلاح برخي قوانين پولي- بانكي به منظور از پيش رو برداشتن موانع پيش روي فعاليت هاي اقتصادي از جمله در بخش توليد و صنعت، گفت: اصلاح اين دسته از قوانين و تلاش براي رفع مشكلات معيشتي قشرهاي زحمتكش و فرهيخته جامعه چون كارگران، كارمندان، معلمان و كشاورزان نيز بايد جزو اولويت هاي مجلس دهم قرار بگيرد.
زرآبادي با اشاره به نياز مردم به نشاط و پويايي در حوزه هاي اجتماعي و فرهنگي، اظهاركرد: در اين حوزه نيز نمايندگان مجلس بايد با تدوين و تصويب قوانين كارآمد و مناسب، پاسخگوي نيازها و مطالبات موكلان خود باشند.
منتخبان مردم در دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي كار خود را از هفتم خرداد ماه امسال در بهارستان آغاز مي كنند.

ایرنا

94110

نظرات
ADS
ADS
پربازدید