Performancing Metrics

کمبود پزشک در روستاهای زنجان به صفر رسید | اتاق خبر
کد خبر: 337188
تاریخ انتشار: 7 اردیبهشت 1395 - 23:20
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زنجان:
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: با اجرای طرح تحول نظام سلامت ۲۲ خانه بهداشت در استان راه‌اندازی شده و کمبود پزشکان در روستاها به صفر رسیده است.

اتاق خبر-  معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: با اجرای طرح تحول نظام سلامت ۲۲ خانه بهداشت در استان راه‌اندازی شده و کمبود پزشکان در روستاها به صفر رسیده است.

محمد‌رضا صائینی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح تحول نظام سلامت‌، افزود: این طرح در استان زنجان تاکنون به خوبی اجرا و اقدامات مطلوبی هم انجام شده است.

وی اظهار کرد: طبق بررسی‌های انجام گرفته دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان بیشترین رضایتمندی را از مردم در بین دستگاه‌های اجرایی را داشته است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: با اجرای طرح تحول نظام سلامت۲۲ خانه بهداشت در استان راه‌اندازی شده و کمبود پزشکان در روستاها به صفر رسیده است.

صائینی تاکید کرد: خوشبختانه با اجرای این طرح همه گروه‌های هدف از جمله زنان باردار و افراد زیر ۱۴ سال در روستاها و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر از خدمات رایگان بهداشت دهان و دندان برخوردار شدند.

وی گفت: برای خدمت به جمعیت حاشیه شهر و شهرهای زیر ۵۰ هزار نفر ۱۹پایگاه سلامت در استان زنجان راه‌اندازی شده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان افزود: این دانشگاه از زمان اجرای طرح تحول نظام سلامت تاکنون نسبت به تجهیز مراکز درمانی استان اقدامات مطلوبی را انجام داده است.

منبع: مهر 

94106 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید