Performancing Metrics

رونمایی از لکسوس IS 2017 در نمایشگاه پکن ۲۰۱۶ | اتاق خبر
کد خبر: 337296
تاریخ انتشار: 8 اردیبهشت 1395 - 08:06
شرکت لکسوس با رونمایی از نسخه به روز رسانی شده IS، از نمایشگاه اتومبیل چین ۲۰۱۶ نهایت استفاده را کرد.

به گزارش اتاق خبر به نقل از  اخبار خودرو ،شرکت لکسوس با رونمایی از نسخه به روز رسانی شده IS، از نمایشگاه اتومبیل چین ۲۰۱۶ نهایت استفاده را کرد.

۶۷۴۲۳۵٫jpg

در حال حاضر آخرین به روز رسانی در میان خودروهای لکسوس، بر روی مدل IS انجام شده است که بهترین آن ها نیز ارزیابی می شود، که نسل سوم مدل IS را تشکیل می دهد.

تغییرات به وجود آمده در نمای خارجی لکسوس IS شامل خشن تر شدن نمای جلو پنجره و چراغ های جلوی جدید است. در هندسه چراغ های LED عقب می توان حرف L را به طور واضح مشاهده کرد. اضافه شدن دو رنگ جدید دیگر (آبی عمیق میکا و سیاه گرافیتی) و الگوی جدید رینگ ها از دیگر تغییرات در نمای خارجی IS است.

در نمای داخلی سیستم سرگرمی ارتقاء محسوسی داشته است. نمایشگر ۱۰.۳ اینچی مورب به جای نمایشگر ۷ اینچی مورد استفاده در مدل قبلی، به کار رفته است. به لطف ارتقا منوهای سیستم و اضافه شدن دکمه Enter در کنار کنترلر جوی استیک (joystick) بر روی کنسول وسط، رابط کاربری موجود کمی تعاملی تر و قابل درک شده است.

سال گذشته پیشرانه IS از نو طراحی شد، به همین علت تغییری در این قسمت انجام نشده است. مدل پایه IS 200t دارای پیشرانه چهار سیلندری دو لیتری ۲۴۱ اسب بخاری توربوشارژ شده است. نمونه ی قدرتمند تر این خودرو با نام IS 300 که از پیشرانه ۳.۵ لیتری شش سیلندر وی شکل بهره می برد، ۳۰۰ اسب بخار توان تولید می کند. امکان سفارش پیشرانه ۳.۵ لیتری شش سیلندر ۳۰۶ اسب بخاری برای عاشقان قدرت نیز در دسترس است.

مدل IS در دو نسخه دیفرانسیل عقب و چهارچرخ محرک ارائه می شود که بنا به مدل انتخابی جعبه دنده های شش و هشت سرعته خودکار بر روی IS نصب می شود. انتظار می رود که IS 2017 اواخر سال جاری میلادی به عنوان مدل ۲۰۱۷ به بازار عرضه شود.

94105

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید