Performancing Metrics

رونمایی از فولکس واگن مفهمومی T-Prime GTE در نمایشگاه پکن | اتاق خبر
کد خبر: 337297
تاریخ انتشار: 8 اردیبهشت 1395 - 08:11
فولکس واگن از اس یو وی مفهومی جدیدش با نام T-Prime GTE در نمایشگاه خودرو پکن رونمایی کرد.

به گزارش اتاق خبر به نقل از اخبار خودرو ،فولکس واگن از اس یو وی مفهومی جدیدش با نام T-Prime GTE در نمایشگاه خودرو پکن رونمایی کرد.

۶۷۴۲۱۳٫jpg

این خودروی مفهومی نسل آینده ی کابین خودروها را نشان می دهد که با استفاده از عوامل بصری، اشاره، فرامین صوتی و البته صفحه ی لمسی می توان با آن کار کرد.

T-Prime GTE از یک مجموعه ی مولد نیروی هیبریدی آن هم از نوع پلاگ-این بهره می برد که به سیستم چهارچرخ محرک اختصاصی فولکس واگن با نام ۴Motion نیز مجهز شده است. این مجموعه از یک الکتروموتور و یک پیشرانه ی ۲ لیتری چهار سیلندر مجهز به توربوشارژر تشکیل شده است که مجموع توان تولیدی آنها معادل ۳۷۵ اسب بخار و ۶۹۹ نیوتون متر است و قابلیت حرکت تا شعاع ۵۰ کیلومتر را تنها با اتکا به نیروی الکتریکی دارد. شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر این اس یو وی معادل ۶ ثانیه و حداکثر سرعت آن نیز ۲۲۳ کیلومتر بر ساعت است. جعبه دنده ی T-Prime GTE نیز از نوع هشت سرعته ی خودکار است. باتری های این خودرو دارای ۱۴.۱ کیلووات ساعت ظرفیت بوده و توانایی شارژ شدن حین حرکت را نیز دارند.

در داخل کابین این فولکس واگن تعدادی صفحه نمایش و ابزارهای ارتباطی به چشم می خورند و برای اولین بار در جهان از صفحه نمایش های منحنی شکل در یک خودرو استفاده شده است.

این اس یو وی مفهومی جدید، در طراحی خارجی خود نیز طرح های آینده ی فولکس واگن برای اس یو وی هایش را به نمایش می گذارد. T-Prime GTE از یک جلوپنجره ی کرومی بزرگ برخوردار است که تقریبا تمامی قسمت جلوی خودرو را در بر گرفته و از لامپ های LED نیز در چراغ ها استفاده شده است. خط پایین پنجره ها از ستون D آغاز شده و تا روی درب موتور ادامه دارد، خط کمر نیز از نزدیکی چراغ های عقب آغاز می شود و تا گلگیر چرخ های جلو ادامه دارد، این طرح در القای نقطه ی ثقل ظاهری خودرو تاثیر داشته و خودرو را عضلانی تر و کم ارتفاع تر از آنچه هست نشان می دهد.

در داخل کابین T-Prime GTE مشاهده می شود که نشان دنده های مقابل راننده بصورت کاملا دیجیتالی طراحی شده اند و صفحه نمایش منحنی شکل آن از مقابل راننده آغاز شده و تا کنسول ادامه دارد. این صفحه نمایش نمادی از طراحی داخلی خودروهای فولکس واگن در آینده است. فرمان خودرو نیز مانند خودروها اسپرت در بخش پایینی خود صاف است و روی آن کلیدهای کنترلی از نوع لمسی به چشم می خورند. تک تک امکانات این خودرو با تماس لمسی فعال می شوند و راننده برای فعال سازی هرکدام از آنها تنها لازم است آنها را لمس کند.

94105

نظرات
ADS
ADS
پربازدید