Performancing Metrics

سلمان خان در جست و جوی «یک دوستی» | اتاق خبر
کد خبر: 337315
تاریخ انتشار: 8 اردیبهشت 1395 - 09:21
سلمان خان ستاره مسلمان هندی فیلم تازه اش را برای دوست فیلم ساز خود کبیر خان بازی می کند. این فیلم با نام موقت «یک دوستی» جلوی دوربین می رود.

به گزارش اتاق خبر، سعید نادیاوالا تهیه کننده مسلمان و معتبر بالیوودی، امر تولید این اکشن ماجراجویانه و درام خانوادگی را به عهده دارد.

این تهیه کننده حاضر به افشای داستان «یک دوستی» نشده، اما می گوید در بین محصولات صنعت سینمای هند از حال و هوای متفاوتی برخوردار است.

نقش مقابل سلمان خان را در این فیلم کاترینا کیف به عهده دارد. او قبل از این در سه فیلم کبیر خان بازی داشته و در کنار سلمان در فیلم هایی مثل «یک ببری بود» و «یووراج» بوده است.

به گزارش سایت ایندیا اف ام، قبل از این شنیده می شد دیپیکا پاداکونه در نقش مقابل سلمان خان بازی خواهد کرد. اما کبیر خان این شایعه را رد کرده است.

سازندگان فیلم امیدوارند کلید فیلم برداری آن را تا قبل از پایان فصل تابستان امسال بزنند، تا بتوانند آن را برای نمایش عمومی در تابستان سال آینده میلادی آماده کنند.

سلمان خان این روزها جلوی دوربین «سلطان» است. این فیلم برای نمایش عمومی در سال جاری میلادی آماده می شود. او سال گذشته دو فیلم پرفروش و موفق روی پرده سینماهای هند داشت.

منبع:جام جم

 

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید