Performancing Metrics

رودررویی تازه والبرگ و فرل | اتاق خبر
کد خبر: 337321
تاریخ انتشار: 8 اردیبهشت 1395 - 09:48
فروش بالا و تحسین منتقدان سینمایی، راه را برای تولید قسمت دوم فیلم «خانه بابا» فراهم کرد. این فیلم با حال و هوای کمدی و خانوادگی خود، داستان متفاوتی را تعریف کرد.

به گزارش اتاق خبر، مارک والبرگ و ویل فرل دو بازیگر اصلی قسمت اول فیلم، دوباره در قسمت دوم نقش های قبلی شان را تکرار می کنند.

طرح کلی داستان قسمت دوم «خانه بابا» نوشته شده، ولی هنوز کسی اطلاعی از کم و کیف این داستان ندارد. تهیه کنندگان فیلم گفته اند قصد ندارند این داستان را لو بدهند.

فیلم نامه قسمت دوم را تیم دونفره سین آندرز و جان موریس می نویسند و آندرز وظیفه کارگردانی فیلم را هم به عهده خواهد داشت. اواسط فصل تابستان به عنوان زمان شروع فیلم برداری فیلم تعیین شده است.

داستان قسمت اول در باره کاراکتر ویل فرل بود که پس از ازدواج، تلاش می کند با فرزندان همسر خود کنار بیاید و یک ناپدری خوب برای آن ها باشد.

اما با ورود پدر اصلی بچه ها، کار او مشکل می شود. در شرایط تازه، پدر و ناپدری تلاش می کنند الگوی رفتاری خوب و بهتری برای بچه ها باشند و ماجراهایی کمدی خلق می کنند.

نقش پدر بچه ها را در جلوی دوربین فیلم، مارک والبرگ بازی کرد. شنیده می شود در دومین قسمت فیلم، چند کاراکتر تازه هم به جمع ماجراها اضافه می شوند.

قسمت اول فیلم در سطح جهانی (هم آمریکا و هم بقیه کشورهای دنیا) بیش از 240 میلیون دلار فروش کرد. این رقم خوب فروش، باعث تعجب تحلیل گران اقتصادی سینما شد.

این محصول کمپانی پارامونت، تابستان سال گذشته به روی پرده سینماها رفت و بی سروصدا تبدیل به یکی از آثار موفق این فصل شد.

منبع:جام جم

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید