Performancing Metrics

گردنه دهجلال زنجان يك قرباني گرفت | اتاق خبر
کد خبر: 337349
تاریخ انتشار: 8 اردیبهشت 1395 - 11:21
واژگوني يك دستگاه خودرو سواري پژو پارس در گردنه دهجلال واقع در مسير ارتباطي سلطانيه - خدابنده از توابع استان زنجان، يك كشته و يك مصدوم برجا گذاشت.

به گزارش اتاق خبر،اين حادثه در اولين دقايق بامداد امروز /چهارشنبه/ در اين مسير ارتباطي رخ داد و راننده و سرنشين خودرو كه مصدوم شده بودند پس از اقدامات درماني اوليه توسط عوامل اورژانس و با استفاده از آمبولانس به بيمارستان آيت الله موسوي زنجان انتقال يافتند.
سرهنگ علي اصغر شيرمحمدي در گفت و گو با خبرنگار ايرنا با بيان اينكه اين حادثه به علت تخطي راننده از سرعت مطمئنه در سرپيچ اتفاق افتاده بود افزود: متاسفانه سرنشين اين خودرو كه جواني 31 ساله بود پس از انتقال به بيمارستان جان خود را از دست داد.
مسئول روابط عمومي مركز مديريت حوادث و فوريت هاي پزشكي دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني استان زنجان نيز گفت: حوالي ساعت 26 دقيقه بامداد امروز /چهارشنبه/ عوامل اورژانس زنجان در جريان اين تصادف خونين و مرگبار قرار گرفتند.
جواد مرادي افزود: زماني كه عوامل اورژانس به محل رسيدند راننده و سرنشين اين خودرو سواري را كه مصدوم شده بودند به بيمارستان منتقل كردند كه متاسفانه تلاش پزشكان معالج براي نجات جان سرنشين موثر واقع نشد

منبع:ایرنا

نظرات
ADS
ADS
پربازدید