Performancing Metrics

كشور نيازمند نمايندگاني فعال و انقلابي در مجلس است | اتاق خبر
کد خبر: 337421
تاریخ انتشار: 8 اردیبهشت 1395 - 15:44
دبيركل كانون دانشگاهيان ايران اسلامي:
دبيركل كانون دانشگاهيان ايران اسلامي گفت: كشور نيازمند نمايندگاني فعال و انقلابي در مجلس شوراي اسلامي است.

سيدمحمد حسيني، شامگاه سه شنبه در آيين حمايت از نامزد ليست اصولگرايان حوزه مراغه و عجب شير در سالن آزادي اين شهرستان با بيان اينكه انتخاب نماينده اصلح به منظور دفاع از حقوق مردم هميشه مورد تاييد بوده است، افزود: نمايندگان منتخب بايد مشكلات مردم و جامعه را به مسئولان منتقل كنند.
وي اظهار كرد: كشور در برهه زماني كنوني نيازمند نمايندگاني فعال و انقلابي بوده و نامزدها بعد از انتخابات بايد با طرح ها و لايحه هاي مختلف، كشور را به سمت ترقي هدايت كنند.
دبيركل كانون دانشگاهيان ايران اسلامي يادآور شد: جوان گرايي و فرصت دادن به اين قشر از اهداف انقلاب اسلامي ايران بوده و بر پايه اين اهداف اكنون نيازمند جواناني هستيم كه علاوه بر انقلابي بودن از ويژگي هايي از جمله تلاش و كوشش فراوان برخوردار باشند.
حسيني، با اشاره به اينكه به علت ايجاد ركود در چند سال گذشته، هم اكنون در كشور حدود هفت ميليون جوان بيكار وجود دارد، ادامه داد: بايد نمايندگاني براي مجلس انتخاب شوند كه انقلابي و بدون ترس و جانبداري مشكلات جامعه را به گوش مسئولان برسانند چرا كه نمايندگان غيروابسته مهمترين نياز هر جامعه براي رشد و شكوفايي است.
وي گفت: هم اكنون موقع آن رسيده كه مردم ايران اسلامي، بار ديگر وحدت و يكپارچگي خود را در انتخابات دور دوم دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي نشان دهند و با انسجام بيشتر نماينده اصلحي را انتخاب كنند كه برخواسته از بطن مردم و جامعه و حس كننده مشكلات آنان باشد.
وزير سابق فرهنگ و ارشاد اسلامي يادآور شد: انتخاب فردي اصلح كه بتواند مسئولان را به سمت حفظ آرمان هاي انقلاب اسلامي و رهبر معظم انقلاب سوق دهد، ضروري است.
حسيني، افزود: تجربه انقلاب اسلامي ايران ثابت كرده هرگاه مسئولان و دست اندركاران قواي مختلف با رهبري همسو باشند، كشور گام هاي بلندي را براي ترقي بر مي دارد، بنابراين انتخاب نماينده اي ولايي از ضرورت هاي زمان كنوني است.
وي گفت: پشتيباني قوي از انقلاب و مسئولان از اهميت ويژه اي برخوردار بوده و مردم مي توانند اين پشتيباني را با حضور در پاي صندوق هاي راي به جهانيان اثبات كنند.
سيدمحمد حسيني، دبير كل دانشگاهيان ايران اسلامي و وزير سابق فرهنگ و ارشاد اسلامي در دولت دهم، در حمايت از يكي از نامزدهاي مورد حمايت اصولگرايي در دور دوم انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي از حوزه مراغه و عجب شير در اين آيين سخنراني كرد.
در حوزه انتخابيه مراغه و عجب شير، به علت كسب نشدن 25 درصد آرا از سوي هيچ يك از نامزدها، دو نامزد انتخابات با كسب بيشترين راي به مرحله دوم راه يافته اند.
شهرستان هاي مراغه و عجبشير با حدود 340 هزار نفر جمعيت در جنوب آذربايجان شرقي واقع و به عنوان يك حوزه انتخابي داراي يك كرسي نمايندگي در مجلس شوراي اسلامي است.

ایرنا

94110

نظرات
ADS
ADS
پربازدید