Performancing Metrics

۴۴۰۰ طرح ورزشی نیمه تمام در کشور وجود دارد | اتاق خبر
کد خبر: 337600
تاریخ انتشار: 9 اردیبهشت 1395 - 02:35
امیررضا خادم:
معاون پارلمانی،حقوقی وامور استان های وزارت ورزش و جوانان گفت: ۴ هزار و ۴۰۰ طرح نیمه تمام ورزشی در کشور وجود دارد که اتمام این تعداد طرح نیازمند اختصاص میلیارد ریال اعتبار است.

اتاق خبر-  معاون پارلمانی،حقوقی وامور استان های وزارت ورزش و جوانان گفت: ۴ هزار و ۴۰۰ طرح نیمه تمام ورزشی در کشور وجود دارد که اتمام این تعداد طرح نیازمند اختصاص میلیارد ریال اعتبار است.

امیررضا خادم شامگاه سه شنبه در نشست تخصصی نواب رئیس بانوان هیئت های ورزشی استان زنجان با اشاره به طرح های نیمه تمام در کشور، گفت: چهار هزار و۴۰۰ طرح نیمه تمام در کشور وجود دارد، بودجه ای که دولت به وزارت ورزش اختصاص می دهد ۳۰در صد از هزینه های طرح ها است.

وی با بیان اینکه هیئت های ورزشی باید درز مینه درآمدزایی تلاش کرده و به اعتبارات دولتی بسنده نکنند ادامه داد: هیئت های ورزشی باید به فکر خود باشند و اگر احساس می کنند در بخشی کم کاری صورت می گیرد نسبت به آن معترض باشند.

معاون پارلمانی، حقوقی و امور استان های وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه اعتبارات دولت برای ورزش بسیار ناچیز است گفت: هیئت های ورزشی نباید به این اعتبارات متکی باشند و خود باید کمر همت ببندند و با گرفتن حامی مالی، هزینه های خود را بدست آورند.

خادم عنوان کرد: باید یک ستاد برای برنامه ریزی وجود داشته باشد و در چهارچوب این ستاد همه مسائل بررسی شود .

معاون پارلمانی،حقوقی و امور استان های وزارت ورزش و جوانان گفت: اتمام چهار هزار و ۴۰۰ طرح نیمه تمام  ورزشی در کشور، نیازمند اختصاص ۸ هزار میلیارد ریال اعتبار است.

خادم بابیان اینکه باید سالن های ورزشی مختص بانوان در شهرها ایجاد شود افزود: باید در زمینه سالن های ورزشی بانوان نیازسنجی در  کشور صورت بگیرد و تدابیر ویژه ذر این زمینه برای بهره مندی بانوان از سالن های موجود اندیشیده شود.

وی در ادامه با بیان اینکه ورزش های رزمی دارای جایگاه مطلوب و ظرفیت مدال آوری خوبی است افزود: باتوجه به اینکه رشته های رزمی از رشته های پر طرفدار است لذا هیئت های رزمی باید با درآمدزاِیی  نسبت به تامین هزینه های خود اقدام کنند.

معاون پارلمانی، حقوقی و امور استان های وزارت ورزش و جوانان گفت: با توجه به تنگناهای مالی موجود در حوزه ورزش، نسبت به فعال سازی و توسعه مشارکت بخش خصوصی در این حوزه  اقدام کنیم تا چالش های موجود در زمینه تامین اعتبارات در حوزه ورزش برطرف شود.

خادم افزود: ۳۵درصد از مکان های ورزشی باید در اختیار بانوان قرار بگیرد.

منبع: مهر 

94106 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید