Performancing Metrics

برنامه منصوری برای تیونینگ رولزرویس داون | اتاق خبر
کد خبر: 337627
تاریخ انتشار: 9 اردیبهشت 1395 - 04:13
رولزرویس داون در حالت استاندارد به پیشرانه 6.6 لیتری دو توربوشارژ 12 سیلندر خورجینی مجهز است که توانایی تولید 570 اسب بخار نیرو و 780 نیوتن‌متر گشتاور را دارد اما با تغییرات صورت گرفته در بخش فنی خودرو توسط منصوری قدرت و گشتاور دست پروده این شرکت به 740 ا

به گزارش اتاق خبر به نقل از عصر ایران شرکت منصوری که در زمینه معرفی خودروهای سفارشی و لوکس از نام های شناخته شده در سطح جهان است به تازگی از برنامه جدید خود برای تیونینگ رولزرویس داون کانورتیبل رونمایی کرده است. این تیونر آلمانی یکی از نخستین شرکت هایی است که سفارشی سازی جدیدترین نسخه رولزرویس را در دستور کار خود قرار داده است.

برنامه منصوری برای تیونینگ رولزرویس داون

به گزارش "گروه علم و فناوری" عصرایران، بر خلاف اکثر پروژه های منصوری، این بار شاهد یک بازطراحی متواضع‌تر در نمای خارجی خودرو هستیم. در قسمت جلو این رولزرویس روباز چهار سرنشینه ورودی های هوای بزرگتر جدید در بالای اسپویلر جدید جلو جای گرفته اند. ورودی های هوا و اسپویلر جدید در ترکیب با چراغ های مخصوص رانندگی در روز ظاهری پویاتر به این خودرو بخشیده اند.

منصوری از قطعات فیبر کربنی برای ارتقا ظاهر لوکس و اسپرت رولزرویس داون کمک گرفته است. لبه های فیبر کربنی جلو، جلو پنجره با تیغه های عمودی، و درپوش پیشرانه سبک وزن با رنگی متمایز از رنگ آبی بدنه در کنار کاهش وزن بر نمای اسپرت خودرو افزوده اند. در نمای کناری، زیررکابی های جانبی که برای بهبود جریان هوا طراحی شده اند به این خودرو کانورتیبل لوکس ظاهری جذاب‌تر بخشیده و همچنین ارتفاع خودرو نسبت به سطح زمین کمتر به نظر می رسد.

برنامه منصوری برای تیونینگ رولزرویس داون

اسپویلر عقب نیروی بالابر روی محور عقب رولزرویس داون را کاهش می دهد. در نهایت، رینگ های 22 اینچی با بازوهای دوگانه V شکل زیبایی های ظاهری این خودرو را تکمیل می کنند. منصوری استفاده از رینگ های آلیاژی سبک وزن به همراه تایرهای عملکرد بالا وردشتاین با ابعادی برابر با 265/35/22 برای چرخ های جلو و 295/30/22 برای چرخ های عقب را توصیه می کند.

خودروهای رولزرویس به خودی خود محصولاتی لوکس و اشرافی هستند اما منصوری تلاش کرده است تا جنبه تجمل را در طراحی داخلی خودرو هرچه بیشتر ارتقا دهد. بر همین اساس، برخی از بهترین مواد شامل آلومینیوم برس خورده، فیبر کربن، پشم و چرم برای تزیین فضای داخلی به کار گرفته شده اند.

برنامه منصوری برای تیونینگ رولزرویس داون

رولزرویس داون در حالت استاندارد به پیشرانه 6.6 لیتری دو توربوشارژ 12 سیلندر خورجینی مجهز است که توانایی تولید 570 اسب بخار نیرو و 780 نیوتن‌متر گشتاور را دارد اما با تغییرات صورت گرفته در بخش فنی خودرو توسط منصوری قدرت و گشتاور دست پروده این شرکت به 740 اسب بخار و 1,000 نیوتن‌متر رسیده است. در نتیجه، تنها به 4.5 ثانیه زمان نیاز دارید تا سرعت خود را از صفر به 100 کیلومتر در ساعت رسانده و در نهایت به بیشینه سرعت 285 کیلومتر در ساعت دست یابید.

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید