Performancing Metrics

دوست دارم روزی سرمربی پاری‌سن‌ژرمن شوم | اتاق خبر
کد خبر: 337635
تاریخ انتشار: 9 اردیبهشت 1395 - 04:47
پوچتینو:
سرمربی تاتنهام از تمایل خود به حضور در پاری سن ژرمن در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، مائوریتسیو پوچتینو این فصل در تاتنهام عملکرد خوبی داشت و به نظر می رسد کسب سهمیه لیگ قهرمانان و دومی در لیگ برتر مسئولان این تیم لندنی را راضی کرده باشد. این مربی در صحبت هایی از حضور در پاری سن ژرمن در آینده نزدیک خبر داد و عنوان کرد به دنبال حضور در این تیم است. پوچتینو بعد از اینکه امید تاتنهام برای قهرمانی در لیگ جزیره با تساوی برابر وست برومویچ به یاس تبدیل شد گفت دوست دارم اگر روزی شانس حضور روی نیمکت یک تیم بزرگ را داشتم آن تیم پاری سن ژرمن باشد.

پوچتینو درباره این موضوع گفت: همیشه گفته‌ام که به دست گرفتن هدایت تیمی بزرگ همانند پاری سن ژرمن لذت بخش است. درست مثل یک رویا. تلاش می‌کنم تمامی بازی‌های آنها مخصوصا در لیگ قهرمانان اروپا را تماشا کنم و هر از گاهی نیز با مربی این باشگاه صحبت می‌کنم.

تاتنهام که شانس کمی برای قهرمانی دارد باید منتظر شکست لسترسیتی برابر منچستریونایتد در روز یکشنبه باشد. جایی که جیمی واردی گلزن لستر نیز در این دیدار غایب است. در صورتی که لسترسیتی بتواند منچستر را شکست دهد، قهرمانی گرگ‌ها در لیگ برتر قطعی خواهد شد و بقیه بازی‌های تاتنهام تشریفاتی خواهد بود. البته هر دو تیم سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان را بدست آوردند و فصل بعد به عنوان نمایندگان انگلیس در این رقابت‌ها حضور دارند.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید