Performancing Metrics

خسروی‌وفا: نتایج ریو بهتر از لندن خواهد بود | اتاق خبر
کد خبر: 337644
تاریخ انتشار: 9 اردیبهشت 1395 - 05:05
اعتقادی به اسپانسر خارجی در پارالمپیک ندارم
رییس فدراسیون جانبازان و معلولین و کمیته ملی پارالمپیک اظهار کرد:‌ من مطمئنم در این دوره از بازی‌های پارالمپیک شرایط بهتری از نظر مدال‌آوری در لندن خواهیم داشت.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، محمود خسروی وفا در مجمع عمومی فدراسیون جانبازان و معلولین در رابطه با برگزاری مجمع اظهار کرد: واقعا اولین مجمعی بود که در فضای ساکت و بدون حاشیه برگزار شد و ما در این مجمع توانستیم برنامه‌ریزی و تقویم سال 95 خود را بدون هیچ گونه دغدغه و مشکلی جمع‌بندی و نهایی کنیم. ضمن اینکه با توجه به استعفایی که ماندگارفرد دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک طی 5 ماه قبل داده بود، ما به دنبال آن بودیم تا با برگزاری انتخابات، فرد مناسبی را جایگزین وی کنیم که مسعود اشرفی با بیشترین آرا توانست به عنوان دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک منصوب شود. وی در گذشته تجارب خوبی را در حوزه جانبازان و معلولان در کمیته ملی پارالمپیک داشته و مطمئنم در این دوره نیز می‌تواند با تجربیات خوبی که دارد برای کمیته پارالمپیک حضورش سودمند و ارزشمند باشد. من امیدوارم در انتخابات IPC نیز که پیش رو داریم ایشان به عنوان یکی از اعضای هیات رییسه انتخاب شود.

وی درباره نتایج پارالمپیک ریو و اینکه پیش‌بینی شما از نتایج چیست تصریح کرد: پیش‌بینی در حال حاضر کار سختی است و ما تا زمانی که تعداد سهمیه‌ها به اتمام نرسد نمی‌توانیم پیش‌بینی دقیقی در این زمینه داشته باشیم. ضمن اینکه در این دوره از بازی‌ها به دلیل ادغام برخی از کلاس‌ها یقینا تعداد مدال‌هایمان به نسبت لندن کمتر خواهد بود. به عنوان مثال در وزنه‌برداری اگر در لندن موفق به کسب 4 مدال طلا شدیم در این دوره به دلیل ادغام برخی از کلاس‌ها ما تنها 6 ورزشکار می‌توانیم راهی ریو کنیم و امکان دارد همین 4 مدال ما تبدیل به یک مدال شود. به هر صورت ما امیدواری زیادی داریم که در ریو نیز بتوانیم بهترین شرایط ممکن را از نظر جایگاه و مدال‌آوری کسب کنیم.

رییس فدراسیون جانبازان و معلولین اظهار کرد: هدف‌گذاری اصلی ما حفظ و ارتقای پارالمپیک لندن است و در کنار آن تلاش خواهیم کرد به تعداد مدال‌های خود نیز اضافه کنیم. اما به هر صورت شرایط سختی را نسبت به لندن خواهیم داشت.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که نفرات نهایی اعزامی به پارالمپیک ریو چه زمانی مشخص می‌شوند گفت: در حال حاضر 93 درصد از نفرات اعزامی ما مشخص شده و ما تا پایان خردادماه که در رشته تیراندازی، تیروکمان و دوومیدانی وضعیت ورزشکاران‌مان از نظر کسب سهمیه مشخص شود، به طور قطع نفرات نهایی اعزامی معرفی خواهند شد اما در زمینه مربیان و سرپرستان کادر اصلی بسته شده و فقط ما درخصوص ورزشکاران منتظر تعیین تعداد نفرات اعزامی به مسابقه‌های پارالمپیک هستیم.

خسروی وفا در پاسخ به پرسشی درباره اینکه آیا کمیته ملی پارالمپیک نیز همانند کمیته ملی المپیک به دنبال اسپانسر برای مدال‌آوران ریو خواهد بود گفت: متاسفانه در این زمینه ما هیچ گونه اسپانسری نداریم البته اگر به دنبال اسپانسر نیز باشیم تلاش می‌کنیم این اسپانسر از تولیدات داخلی باشد نه خارجی. زیرا معتقدم نباید مسائل ملی خود را از طریق اسپانسر زیر سوال ببریم. ما باید سعی کنیم اگر به دنبال جذب اسپانسر نیز باشیم این اسپانسر از تولیدات داخلی باشد نه خارجی. زیرا من هیچ اعتقادی به ورود اسپانسرهای خارجی به بخش پارالمپیک ندارم.

وی در پایان با اشاره به اینکه در زمینه مسائل مالی تاکنون هیچ دغدغه‌ای نداشتیم و در بهترین شرایط تیم‌ها را برای پارالمپیک ریو آماده کردیم افزود: خوشبختانه تاکنون توانسته‌ایم طبق برنامه‌ای که برای کاروان پارالمپیک در زمینه برگزاری اردوها و اعزام آن‌ها به تورنمنت‌های برون مرزی داشتیم به بهترین شکل ممکن شرایط خوبی برای آن‌ها مهیا کنیم و حتی در زمینه پرداخت حقوق ورزشکاران پارالمپیکی نیز تا امروز مشکل خاصی نداشتیم و سعی کردیم در بهترین حالت کارها را پیش ببریم تا ورزشکاران در شرایط خوبی خود را برای ریو آماده کنند.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید