Performancing Metrics

تیم کامپوند مردان ایران به مرحله حذفی رقابت‌های جهانی راه یافت | اتاق خبر
کد خبر: 337646
تاریخ انتشار: 9 اردیبهشت 1395 - 05:10
رقابت‌های تیروکمان جام جهانی شانگهای چین/
در ادامه رقابت‌های تیروکمان جهانی که در شانگهای چین در حال برگزاری است، تنها تیم کامپوند مردان توانست با قرار گرفتن در رتبه دهم به مرحله حذفی این رقابت‌ها راه پیدا کند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، در ادامه رقابت‌های تیروکمان جام جهانی که در شانگهای چین در حال برگزاری است در پایان مرحله مقدماتی در بخش کامپوند مردان که با حضور 79 کماندار برگزار شد، مجید غیبی از بین 79 کماندار شرکت کننده در جدول رده‌بندی مرحله مقدماتی چهل و هشتم شد. امید طاهری در جایگاه 37 قرار گرفت و اسماعیل عبادی در جدول رده‌بندی مرحله مقدماتی پنجاهم شد.

همچنین در مرحله حذفی انفرادی مجید غیبی دور اول مرحله یک چهل و هشتم با حریفی از روسیه رقابت خواهد داشت. امید طاهری در همین مرحله در برابر کمانداری از تایلند به میدان خواهد رفت و اسماعیل عبادی در مرحله یک چهل و هشتم با حریفی از استرالیا دیدار خواهد داشت.

همچنین در بخش ریکرو زنان و در پایان مرحله مقدماتی این رقابت‌ها که با حضور 95 کماندار برگزار شد، زهرا نعمتی در جدول رده‌بندی مرحله مقدماتی کامپوند زنان 42 شد. ملیکا عبدالکریمی در جایگاه 65 ایستاد. زهرا دهقان در جدول رده‌بندی مرحله مقدماتی 89 شد و مریم محمودی سرشت 95 شد.

در ادامه رقابت‌ها و در مرحله حذفی انفرادی ملیکا عبدالکریمی در دور اول و در مرحله یک چهل و هشتم با حریفی از استرالیا دیدار خواهد داشت. زهرا دهقان در برابر حریفی از بریتانیا به خط خواهد ایستاد. زهرا نعمتی با کمانداری از ترکیه در همین مرحله دیدار خواهد داشت و مریم محمودی سرشت نیز در برابر کمانداری از مکزیک به میدان خواهد رفت.

همچنین در میکس تیم کامپوند که با ترکیب فرشته قربانی و امید طاهری برگزار شد، تیم ایران از 25 تیم شرکت کنند در رده 18 قرار گرفت و از راهیابی به مرحله حذفی بازماند.

در کامپوند تیمی مردان نیز که با ترکیب اسماعیل عبادی، امید طاهری و مجید غیبی برگزار شد، تیم کامپوند مردان از بین 16 تیم شرکت کننده در این رقابت‌ها در رده دهم قرار گرفت و به مرحله حذفی راه پیدا کرد. تیم کامپوند مردان در مرحله حذفی و در مرحله یک هشتم با تیم هند به رقابت خواهد پرداخت.

در بخش ریکرو نیز که 25 تیم در این مرحله حضور داشت، زهرا نعمتی و مجید میررحیمی در این مرحله و در رقابت‌های میکس در جایگاه 22 قرار گرفتند و از دور رقابت‌ها حذف شدند.

در ریکرو تیمی زنان نیز که با ترکیب زهرا نعمتی، ملیکا عبدالکریمی و زهرا دهقان برگزار شد، تیم زنان از بین 23 تیم شرکت کننده، در جدول رده‌بندی بیست و یکم شد و از دور رقابت‌ها حذف شدند.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید