Performancing Metrics

نگاهی به تیتر نخست روزنامه‌های ورزشی اسپانیا | اتاق خبر
کد خبر: 337652
تاریخ انتشار: 8 اردیبهشت 1395 - 22:08
تساوی بدون گل رئال مادرید و منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا از عناوین مهم روزنامه‌های ورزشی اسپانیا است.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از سه شنبه شب آغاز شد که سیتی بدون گل برابر مادرید متوقف شد. در زیر نگاهی داریم به عناوین مهم صفحه نخست روزنامه های ورزشی اسپانیا.

مارکا

تیتر نخست این روزنامه به تساوی بدون گل مادرید و سیتی اختصاص دارد. مادرید با داشتن چند موقعیت گل که توسط جو هارت مهار شد از بخت بیشتری برای رسیدن به فینال برخوردار بود.

این نشریه به کریستیانو رونالدو اشاره کرد. مهاجم مادرید که دیدار دیشب را از دست داد ممکن است در بازی برگشت نیز حضور نداشته باشد.

دیدار تیم‌های اتلتیکو مادرید و بایرن مونیخ از عناوین این روزنامه است. قرمز و سفیدپوشان بار دیگر می‌خواهند تاریخ سازی کنند.

شکست بسکتبال بارسلونا از لوکومتیو در یورو بسکت و حذف این تیم از این بازی‌ها از عناوین این نشریه است.

این روزنامه به سرخیو بوسکتس اشاره کرد. پاری سن ژرمن خواستار هافبک بارسلونا است.

 

موندودپورتیوو

تیتر نخست این روزنامه به تیاگو سیلوا اختصاص دارد. بازیکن برزیلی پاری سن ژرمن به ترک این تیم فکر می‌کند. در این صورت بارسلونا او را جذب خواهد کرد.

 

آس

تیتر نخست این روزنامه به دیدار مادرید و سیتی اختصاص دارد.

این نشریه به موفقیت مادرید پس از پشت سر گذاشتن بازی رفت بدون گل اشاره کرد. سفیدپوشان هشت بار در این موقعیت قرار گرفتند که هفت بار صعود کردند.

صحبت‌های زین الدین زیدان از عناوین این نشریه است. سرمربی رئال مادرید گفت: از نتیجه به دست آمده متاسفم. ما شایسته نتیجه بهتری بودیم اما از عملکرد شاگردانم خرسندم.

صحبت‌های دیگو پابلو سیمئونه از عناوین این روزنامه است. سرمربی اتلتیکو گفت: در جنگ‌ها کسانی که از نیروهای خود به درستی استفاده کنند پیروز خواهند شد.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید