Performancing Metrics

چهار فینال تا آخر فصل داریم | اتاق خبر
کد خبر: 337681
تاریخ انتشار: 9 اردیبهشت 1395 - 05:51
مظلومی:
سرمربی تیم فوتبال استقلال می‌گوید 4 فینال پیش‌روی تیمش است.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر سایپا، گفت: با احتساب جام حذفی 4 فینال پیش‌روی ماست.

او افزود: باید تلاش خود را انجام دهیم و کاری هم نداریم که رقبا چه کار می‌کنند. تلاش کرده‌ایم تا بازیکنان ما بازی خوبی را ارائه دهند. مسئولان در تلاش هستند تا چمن ورزشگاه تختی شرایط خوبی داشته باشد. درست است که سایپا چند هفته است، نتایج خوبی نگرفته ولی آنها بازیکنانی دارند که اگر به آنها توجه نشود، خطرساز خواهند بود. امیدوارم با یک بازی خوب سه امتیاز را بگیریم.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که منصوریان گفته به دنبال هموار کردن قهرمانی تیمش است، بیان کرد: منصوریان از خانواده استقلال است و نظرش را گفته و به او احترام می گذاریم. او مربی نفت است و برایش آرزوی موفقیت داریم. ما کاری نداریم رقبا چه می‌کنند، ما باید به کار خود تمرکز داشته باشیم.

وی درپاسخ به سوالی درباره عمران‌زاده گفت: یک جوی راه افتاده که رحمتی باعث وضعیت عمران زاده است ولی او اصلا خبری از این قضیه نداشت. درست است که با او مشورت می کنم ولی در این مسئله او چیزی نگفت. من خودم دیدم آخر تمرین بی انگیزه است. من عمران زاده را در اختیار باشگاه گذاشته‌ام. البته او زحمات زیادی برای تیم کشیده است. همانطور که گفتم من نمی‌توانم یک بازیکن را اخراج کنم و باشگاه باید درباره او تصمیم بگیرد.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به اظهارات مدیرعامل سایپا و انتقاد او از برگزاری بازی در تختی چیست، گفت: با احترامی که برای مدیرعامل سایپا قائلم، برای برگزاری بازی در یک ورزشگاه به مسائل امنیتی هم باید توجه کرد. درباره بحث تمرین ما در تختی هم باید بگویم ما تقاضا کردیم تا در آنجا تمرین کنیم و اجازه هم دادند تا تمرین را انجام دهیم. سایپایی‌ها هم می‌توانند در آنجا تمرین کنند. در ثانی اگر به اعتراض باشد، ما باید اعتراض کنیم که چرا آن زمان بازی سایپا و پرسپولیس در آزادی برگزار شد ولی بازی ما به تختی می‌رود. البته این را هم بگویم که ما روی آسفالت هم بازی کنیم، باید ببریم.

وی درباره غایبان تیمش در مصاف با سایپا، اظهار کرد: حنیف عمران زاده و عادل شیحی مصدوم هستند و کریمی و رمضانی هم به تازگی برگشته‌اند و نسبت به بازی قبل دستمان پرتر است. محروم هم در این بازی نداریم.

مظلومی در پایان و در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به اینکه برانکو گفته تیمش به دنبال قهرمانی است و نظر او در این باره چیست، گفت: ما هنوز مدعی هستیم و تلاش می کنیم تا قهرمان شویم و به برانکو هم احترام می گذاریم. ما هم 30-40 میلیون هوادارای داریم که می‌خواهیم آنها را شاد کنیم. ما منتظر لغزش حریفان هستیم.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید