Performancing Metrics

مشاور وزير تعاون: زنان شاغل به تكميل چرخه اقتصادي كشور كمك مي كنند | اتاق خبر
کد خبر: 337773
تاریخ انتشار: 9 اردیبهشت 1395 - 16:41
مشاور امور زنان و خانواده وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي با بيان اهميت جايگاه بانوان در حوزه اقتصاد كشور گفت: حضور زنان شاغل به تكميل چرخه اقتصادي كشور كمك مي كند.

اتاق خبر: وحيده نگين روز پنجشنبه در آيين تجليل از بانوان فرهيخته كارگر در قم افزود: بدون شك يكي از ظرفيت ها و توانمندي هاي زنان حضور آنان در مشاغل اجتماعي است كه در اقتصاد كشور تاثيرگزار است.
وي ادامه داد: هيچ ضديتي بين كار و زندگي وجود ندارد و زنان شاغل درصد بيشتر درآمد خويش را صرف زندگي مشترك، بهداشت و درمان و تفريح خانواده مي كنند.
نگين با بيان اينكه بسياري از دغدغه هاي زنان را بررسي كرده ايم، گفت: در جهت بهبود قوانين مربوط به زنان اقدام هايي انجام داده ايم و در سند ملي حمايت از زنان به جايگاه اشتغال بانوان توجه ويژه اي شده است كه با تصويب آن شاهد موفقيت هايي براي اين قشر خواهيم بود.
نگين ادامه داد: در جهت امنيت شغلي زنان، بيمه و بازار كار آنها و تعادل بين زندگي مشترك و كار با حمايت هاي دولتي برنامه ريزي هايي صورت گرفته است.
وي با اشاره به حمايت هاي وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي از اشتغال بانوان گفت: در ادارات استاني مشاوران زنان در امور كار انتخاب شده اند تا بانوان با مراجعه به آنان دغدغه ها و پيشنهادات كاري خود را بيان كنند.
مشاور وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي افزود: با همراهي دولت با قوت حمايت از اشتغال بانوان را ادامه خواهيم داد، ضمن اينكه بايد در جامعه ترويج شود كه هيچ فرقي بين زن و مرد مگر در تقواي الهي وجود ندارد و از اين رو بايد در كار نيز برابر باشند.
آيين تجليل از بانوان فرهيخته كارگر در كارخانه نيرو موتور شيراز قم برگزار شد، در اين مراسم چند بانوي كارگر به نمايندگي از ديگر كارگران به بيان دغدغه ها و مشكلات پرداختند و از 24 زن كارگر نيز تقدير شد.

منبع:ایرنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید