Performancing Metrics

وزیر راه و شهرسازی از بندر امیرآباد بهشهر دیدن كرد | اتاق خبر
کد خبر: 337774
تاریخ انتشار: 9 اردیبهشت 1395 - 16:52
وزیر راه و شهرسازی روز پنجشنبه از منطقه ویژه اقتصادی و بندر امیرآباد در شرق استان مازندران دیدن كرد.

اتاق خبر: عباس آخوندی در این بازدید در جریان آخرین تغییرات انجام شده در ظرفیت ها، امكانات و تجهیزات این بندر و میزان سرمایه گذارهای انجام شده، قرار گرفت.
مدیرمنطقه ویژه اقتصادی و بندر امیرآباد در این بازدید از توجه ویژه دولت یازدهم به بخش اقتصادی بویژه رفع مشكلات و موانع و سرمایه گذاری در این بندر قدردانی كرد و گفت: 40 درصد سرمایه گذاری ها در منطقه ویژه و بندر امیرآباد مربوط به دوره كمتر از سه ساله فعالیت دولت یازدهم است.
علی خدمتگزار میزان سرمایه گذاری دولتی و خصوصی انجام شده در این منطقه را یكهزار و 310 میلیارد تومان اعلام كرد.
وی با تشریح ظرفیت های بندر امیرآباد گفت كه در زمان حاضر این بندر 9 پست اسكله با ظرفیت اسمی جا به جایی بیش از چهار و نیم میلیون تن كالا را در سال دارد كه با توسعه زیرساخت های در حال اجرا، تعداد اسكله های آن به 15 پست و ظرفیت اسمی آن هم به هفت و نیم میلیون تن افزایش می یابد.
خدمتگزار با اظهار این كه محصولات نفتی و غیرنفتی 10 كشور از بندرآمیرباد ترانزیت می شود، این كشورها را پاكستان، افغانستان، امارات متحده عربی، عراق، ارمنستان، قرقیزستان، قزاقستان، تركمنستان، عراق و روسیه معرفی كرد.
وی گفت: پارسال 900 هزار تن كالا از این بندر به خارج از كشور صادر و یك میلیون و 700 هزار تن نیز كالا وارد این بندر شد.
وزیر راه و شهرسازی صبح امروز برای بازدید از منطقه ویژه اقتصادی و بندر امیرآباد وارد مازندران شد.
آخوندی را در بازدید از این بندر علاوه بر استاندار مازندران، تعداد از نمایندگان مازندران در مجلس نهم و منتخبان مجلس دهم همراهی كردند.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید