Performancing Metrics

موافقت AFC با پیشنهاد عراق | اتاق خبر
کد خبر: 337789
تاریخ انتشار: 9 اردیبهشت 1395 - 18:56
سخنگوی فدراسیون فوتبال عراق از موافقت AFC با برگزاری بازیهای تیم ملی فوتبال عراق در انتخابی جام جهانی به استثنای بازی با عربستان در خاک ایران خبر داد، البته او تاکید کرد که آنها هم در عربستان به میدان نمی‌روند و سعودیها هم باید یک کشور ثالث پیشنهاد دهند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، کنفدراسیون فوتبال آسیا با برگزاری بازیهای عراق در انتخابی جام جهانی 2018 به استثنای بازی برابر عربستان در ایران موافقت کرد.

کامل زغیر سخنگوی فدراسیون فوتبال عراق در گفت‌وگویی که با فرانس پرس داشت گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا قبول کرد که بازیهای تیم ملی فوتبال عراق در انتخابی جام جهانی به استثنای بازی با عربستان در خاک ایران برگزار شود. قرار است که ما برای دیدار با عربستان کشور دیگری را پیشنهاد دهیم و عربستان هم باید یک کشور را پیشنهاد دهد چرا که ما هم در عربستان به میدان نمی‌رویم.

البته سخنگوی فدراسیون فوتبال عراق در حالی این سخنان را بر زبان آورده است که پیش از این سعودیها اعلام کردند که فقط در عربستان از عراق پذیرایی می‌کنند و از طرف دیگر هم رئیس فدراسیون فوتبال عراق هم تاکید کرد که تنها در ایران برابر عربستان بازی می‌کنند.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید