Performancing Metrics

با ضد حمله پرسپولیس را بردیم | اتاق خبر
کد خبر: 337828
تاریخ انتشار: 9 اردیبهشت 1395 - 22:47
علیرضا منصوریان:
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران پس از پیروزی مقابل این تیم گفت: با تکیه بر ضد حمله موفق شدیم تیم فوتبال پرسپولیس را شکست دهیم.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، تیم فوتبال نفت تهران در هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر موفق شد در ورزشگاه آزادی با نتیجه ۲ بر صفر از سد پرسپولیس بگذرد.

علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از پایان بازی گفت: خوشحالم که موفق شدیم به این نتیجه خوب در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس دست پیدا کنیم. ما در نیمه اول با توجه به اینکه می دانستیم پرسپولیس بر روی همه تیم ها فشار می آورد، مقابل این تیم مقاومت کردیم و ارتباط بین محسن مسلمان و مهدی طارمی را قطع کردیم. نقش سیدجلال حسینی در خط دفاع بسیار پررنگ بود.

وی افزود: ما روی ضد حمله گل زدیم و نمی توانیم بگوییم که بازی را مدیریت کردیم. با توجه به اینکه می دانستیم پرسپولیس در دقایق پایانی نیمه دوم فشار می آورد، از طریق ضد حمله توانستیم به گل برسیم.

منصوریان با اشاره به واکنش هواداران پرسپولیس نسبت به او ادامه داد: من به تمام هواداران پرسپولیس با احترام نگاه می کنم. ما فقط به فکر کسب سهمیه بودیم. اگر ملوان می توانست با در بازی با تراکتورسازی تبریز به نتیجه بهتر از شکست دست پیدا کند، هیجان در ادامه رقابت های فصل بالا می رفت.

سرمربی تیم فوتبال نفت در ارتباط با دو بازی باقی مانده تیمش در رقابت های لیگ برتر گفت: فکر می کنم از این دو بازی بین ۴ تا ۶ امتیاز کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که کدام تیم می تواند قهرمان رقابت های این فصل لیگ برتر شود، اظهار کرد: به نظر من ما و تراکتورسازی شانسی برای قهرمانی نداریم و سه تیم استقلال خوزستان و پرسپولیس برای قهرمانی تلاش می کنند. به اعتقاد من، قهرمان رقابت‌های لیگ برتر در روز پایانی رقابت های لیگ در یکی از زمین های قم یا ورزشگاه آزادی تهران مشخص می شود.

منصوریان ادامه داد: به بازیکنان تبریک می گویم چون بسیار دلاورانه بازی کردند. همچنین به علی بیرانوند خسته نباشید می گویم چون سه ماه پیش می خواست به پرسپولیس برود، اما در این بازی نمایش بسیار خوبی داشت و خوشحالم که حرف و حدیثی پشتش نخواهد بود. امیدوارم پس از رقابت های لیگ، هر تیمی را که می خواهد انتخاب کند و به آن بپیوندد.

سرمربی تیم فوتبال نفت در ارتباط با بازی دادن به جوانان تیمش گفت: خوشحالم که بازیکنان جوان ما در این بازی کیفیت خوبی را از خود نشان دادند. من این جوان ها را شناسایی کردم و دوست دارم که آنها را به فوتبال ایران بشناسانم.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید