Performancing Metrics

اول آسیا بعد قهرمانی | اتاق خبر
کد خبر: 337838
تاریخ انتشار: 10 اردیبهشت 1395 - 00:30
ویسی:
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان اینکه اکنون شرایط برای سه تیم در کورس قهرمانی یکسان است، گفت: هدف اول ما آسیایی شدن و سپس تقدیم قهرمانی به مردم خوزستان می‌باشد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، عبدالله ویسی در نشست پایان بازی تیمش برابر راه‌آهن اظهار کرد: یک بازی بسیار مسلط و هوشمندانه را بازیکنانمان انجام دادند و به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم. آن‌ها لیاقت بردن را امروز داشتند و تمام وجود و قلب‌های آن‌ها یکی بود تا این بازی را ببرند تا همچنان در دو هفته پایانی در کورس قهرمانی باشند.

وی در ادامه عنوان کرد: در دو بازی آینده نیز با تمام وجود بازی می‌کنیم تا کارمان را تکمیل کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که منظورش از تکمیل کردن کار آیا قهرمانی است گفت: شرایط بسیار حساس و خطرناک است و موقعیت برای سه تیم در کورس نیز یکسان است. هدف اول ما آسیایی شدن و سپس قهرمانی و تقدیم آن به مردم خوزستان است.

وی اظهار کرد: ما در بازی های قبلی استرس داشتیم چرا که تیم‌های پایین خودمان بسیار به ما نزدیک بودند و باید بازی ها را کنترل می‌کردیم اما وقتی امتیازمان با آن تیم ها به شش امتیاز افزایش پیدا کرد توانستیم استرس را کاهش دهیم و اثری از آن استرس در ساق پای بازیکنانمان دیده نمی‌شد.

ویسی افزود: ما برای این بازی و به خصوص برای نیمه دوم آن برنامه ریزی خاصی داشتیم اما متأسفانه سه تعویض اجباری به دلیل مصدومیت انجام دادیم که کارمان را سنگین کرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در مورد اینکه چرا امروز فقط 250 نفر از بازی استقبال کردند تصریح کرد: ما امروز تا زمانی که سوار اتوبوس شدیم نمی‌دانستیم بازی باید در غدیر برگزار شود یا تختی. فکر می‌کنم هواداران نیز سردرگم بودند و خیلی از آن ها به همین دلیل نتوانستند به وزشگاه بیایند. از طرفی هزینه‌های ایاب و ذهاب و دوری فاصله‌ی ورزشگاه تختی تا غدیر نیز در این مساله بی‌تأثیر نبود اما ما از همین تعدادی هم که آمدند و تشویق کردند راضی هستیم. اتحاد مردم خوزستان در این بازی ها به درد ما می‌خورد و امیدوارم در بازی ذوب آهن ورزشگاه پر شود.

وی در پاسخ به سوال که چه شد برخلاف بیشتر بازی های این فصل این بازی را یک بر صفر نبردند؟ گفت: ما در این فصل چهار گل، سه گل و دو گل هم زدیم و تنها بازی ای که دو گل خوردیم بازی با پرسپولیس بود. ما بازیهای‌مان را کنترل می‌کردیم و باید حواس‌مان به رقبا می بود. شما فکر کنید که اگر آن یک هیچ‌ها نبود و یا بازی‌های مساوی را می باختیم آیا واقعا جایگاه‌مان اینجا بود؟ همه‌چیز حساب‌شده و کنترل‌شده بود، ولی امروز که به برد نیاز داشتیم دیدید که رفتیم و سه گل هم زدیم. درحالی که می‌توانستیم با نتیجه بهتری نیز پیروز باشیم. هرچند راه‌آهن بسیار با نیم فصل اول فرق کرده بود و سرتاپا بهتر شده بود اما متأسفانه این تیم برای نیفتادن می‌جنگید و بازیکنان آن استرس زیادی داشتند.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید