Performancing Metrics

19 حادثه براثر توفان در مشهد | اتاق خبر
کد خبر: 337854
تاریخ انتشار: 10 اردیبهشت 1395 - 13:40
وزش باد شدید و توفان عصر پنجشنبه در مشهد موجب ۱۹ حادثه و مصدومیت یک شهروند شد.

به گزارش اتاق خبر، وزش باد شدید و توفان عصر پنجشنبه موجب اخلال در تردد شهروندان در معابر شهری شد و علاوه بر سقوط تعدادی از درختان و تابلو های تبلیغاتی یک شهروند را روانه بیمارستان کرد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد در این رابطه به مهر گفت: در اثر وزش باد شدید در روز گذشته تعداد ۱۹ حادثه سقوط درخت بر روی خودرو،  دیوار، موتور سیکلت و همچنین سقوط تابلوهای تبلیغاتی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که همکاران ایستگاههای مربوطه به محل اعزام شدندو موارد رفع خطر گردید.

آتشپاد دوم حسن جعفریاظهار کرد: متاسفانه سقوط درخت بر اثر وزش باد شدید روز گذشته یکی از شهروندان موتور سوار را دجار جراحات جدی کرد که با حضور نیروهای نجاتگر این شهروند پس از رها سازی با همکاری نیروهای اورژانس به مراکز درمان منتقل شد.

تصادف زنجیره‌ای ۱۳ خودرو در مشهد

جعفری همچنین از برخورد زنجیره‌ای ۱۳ خودرو سواری و سنگین با یکدیگر در بزرگراه كلانتری به عنوان یکی دیگر ازحوادث مورد توجه خبر داد و گفت: تصادف زنجیره ای روز گذشته در مشهد ضمن بر جای ماندن خسارات مالی گسترده، موجب مصدومیت وی در تشریح جزئیات این حادثه بیان کرد: در سانحه رانندگی بزرگراه شهید کلانتری در روز گذشته تعداد ۱۲ خودروی سواری و یک دستگاه تریلر به علت نامعلومی با یکدیگر برخورد کردند.

وی افزود: بر اثر این سانحه رانندگی، دو تن از سرنشینان دو وسیله نقلیه سمند و پراید در داخل کابین این وسایل نقلیه محبوس و مصدوم شدند.

جعفری خاطرنشان کرد: با حضور ماموران ایستگاه شماره ۴۰اقدامات ایمنی لازم به منظور جلوگیری از حریق احتمالی به واسطه نشت سوخت از خودروها و بروز حادثه‌ای دیگر جلوگیری شد و مصدومان پس از عملیات رهاسازی توسط تکنسین های اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

منبع: مهر

94104

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید