Performancing Metrics

نباید مغرور شویم هنوز شانس صعود دو تیم برابر است | اتاق خبر
کد خبر: 337876
تاریخ انتشار: 10 اردیبهشت 1395 - 16:59
امری:
سرمربی جوان سویا می‌گوید تیمش نباید به خاطر نتیجه برابر شاختار مغرور شود، بلکه باید بدانند که شانس صعود هر دو تیم به دیدار نهایی 50 - 50 است.

به گزارش اتاق خبر و به نقل از ساکرنت، سویا شب گذشته (جمعه) موفق شد با تساوی 2بر 2 در زمین شاختار شانس‌اش را برای صعود به دیدار نهایی لیگ اروپا افزایش دهد.

 اونای امری، سرمربی سویا تیم قهرمان دو دوره قبل اروپا بعد از تساوی در زمین شاختار در نشست خبری خود، گفت: خو‌شبختا‌نه توانستیم با صلابت در زمین حاضر شویم و نتیجه‌ خوبی را کسب کنیم. شاختار تیم قدرتمندی است و بازیکنان مستعد زیادی در اختیار دارد. نکته منفی این دیدار مصدومیتی بود که گریبانگیر کرون دهلی، بازیکن تیم ما شد که مصدومیتش بسیار جدی است. من این نتیجه‌ را به او تقدیم می‌کنم و فکر نمی‌کنم که او در این فصل بتواند ما را همراهی کند. هر چند که در اینجا تساوی 2 بر2 نتیجه‌ خوبی است، ولی هنوز چیزی تمام نشده است و یک دیدار بسیار سخت در خانه خواهیم داشت که حریف برای جبران تلاش خواهد کرد.

 سرمربی جوان سویا در ادامه گفت: هر دو تیم نشان دادند که شایسته حضور در دیدار نیمه نهایی هستند. هنوز شانس هر دو تیم 50 – 50 است. باید در بازی برگشت در بهترین شرایط خودمان قرار داشته باشیم تا بتوانیم بلیت دیدار نهایی را رزرو کنیم. من اصلاً از نمایش خوب حریف تعجب نکردم و معتقدم که در دیدار برگشت نیز همین دیدار سخت تکرار خواهد شد. شاختار بازیکنان خوبی دارد و می‌توانند بازی را برای ما سخت کنند. ما هیچ وقت تسلیم نشدیم و گلی که در دقایق پایانی به ثمر رساندیم مزدی بود برای بازی خوبمان در این دیدار که ارزش بالایی را نشان دادیم. نباید مغرور شویم و باید اعتماد به نفس‌مان را حفظ کنیم تا بتوانیم در دیدار برگشت نیز عملکرد خوبی داشته باشیم.

 دیدار برگشت دو تیم دو هفته‌ دیگر در اندلس اسپانیا برگزار خواهد شد. سویا تلاش می‌کند برای سومین بار پیاپی قهرمان لیگ اروپا شود.

منبع: ایسنا

94104

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید