Performancing Metrics

حضور پرشور مردم در پای صندوق‌ رأی اقتدار نظام را تثبیت می کند | اتاق خبر
کد خبر: 337882
تاریخ انتشار: 10 اردیبهشت 1395 - 11:37
استاندار زنجان:
استاندار زنجان گفت: حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی عظمت و اقتدار نظام را تثبیت می‌کند؛ بنابراین مردم با این حضور این مهم را فراهم کنند.

به گزارش اتاق خبر، جمشید انصاری صبح جمعه در جمع خبرنگاران در محل انتخابات استان زنجان، از روند با نظم و مطلوب حضور مردم در پای صندویهای رای در استان خبر داد و  افزود: در حال حاضر انتخابات با نظم و برنامه ریزی پیش بینی شده در  همه حوزه های انتخابیه در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه برخی از شهروندان در ساعات پایانی رای گیری در پای صندوق های رای  حاضر می شوند ادامه داد: انصاری تاکید کرد: مردم استان زنجان در ساعات اولیه پای صندوق‌های رأی حاضرشده و رأی خود را به ساعت‌های پایانی موکول نکنند.

انصاری خاطرنشان کرد: حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی عظمت و اقتدار نظام را تثبیت می‌کند؛ بنابراین مردم با این حضور این مهم را فراهم کنند. 

وی گفت: حضور مردم در انتخابات جایگاه و محبوبیت نظام را می‌رساند و خوشبختانه در کشور اقبال مردم در انتخابات بسیار خوب است و تاکنون انتخابات سالمی برگزارشده است.

استاندار زنجان افزود: میزان  استقبال و حضور مردم درصحنه انتخابات حمایت آنها را از ساختار سیاسی کشور را نشان می‌دهد، چراکه نظام ما به‌عنوان مردمی مطرح است و مردم بیشتر در صحنه‌های سیاسی حضور پیدا می‌کنند.

منبع: مهر

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید