Performancing Metrics

سیف علی خان دچار «اضطراب» شد! | اتاق خبر
کد خبر: 337938
تاریخ انتشار: 11 اردیبهشت 1395 - 04:42
سیف علی خان ستاره سرشناس و مسلمان سینمای هند، در اولین ساخته سینمایی آکشات ورما در نقش کاراکتر محوری داستان بازی خواهد کرد.

به گزارش اتاق خبر، این فیلم با نام موقت «اضطراب» جلوی دوربین خواهد رفت. بقیه بازیگران فیلم، تا یک ماه دیگر انتخاب خواهند شد.

با آن که اعلام شده «اضطراب» حال و هوایی درام و رومانتیک دارد، ولی خط اصلی داستان آن در اختیار رسانه های گروهی قرار نگرفته است.

فیلم نامه فیلم را خود آکشات ورما نوشته و از آن به عنوان درامی رومانتیک اسم برده می شود که با پس زمینه ای اجتماعی در یک فضای پرتنش اتفاق می افتد.

به گزارش ایندیا اف ام، منتقدان هندی از طرفداران آکشات ورما هستند و عقیده دارند اولین ساخته سینمایی او در مقام کارگردان، یک اثر تماشایی و جذاب خواهد بود.

آکشات ورما از فیلم نامه نویسان فعال بالیوود است که در کارهایش سرگرمی و پیام اجتماعی را تلفیق می کند. حاصل کار او، با تائید هر دو گروه منتقدان و تماشاگران روبرو می شود.

یکی از آخرین فیلم نامه های او، «دهلی بلی» با بازی عمران خان و تهیه کنندگی عامر خان است. این فیلم در سال 2011 با فروش بالای خود، توانست نقدهای مثبت منتقدان را هم داشته باشد. آکشات ورما در این فیلم به عنوان مشاور کارگردان هم همکاری کرد.

آخرین فیلم سیف علی خان اکشن دلهره آور و سیاسی «فانتوم» بود که سال گذشته میلادی به روی پرده سینماهای هند رفت. کاترینا کیف هم در این فیلم بازی داشت.

منبع:جام جم

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید