Performancing Metrics

گرماي هوا مانع از حضور پرشور مردم خوزستان در پاي صندوق هاي راي نشد | اتاق خبر
کد خبر: 337971
تاریخ انتشار: 11 اردیبهشت 1395 - 00:10
سرپرست اداره كل سياسي و انتخابات استانداري خوزستان گفت: با وجود گرماي هوا ، حضور مردم حوزه هاي انتخابيه مرحله دوم دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي در خوزستان در پاي صندوق هاي راي ، پررنگ و پرشور است.

اتاق خبر - به نقل از هواشناسي خوزستان دماي هوا در روز جمعه در اهواز 40 ، آبادان 41، بهبهان 39، ماهشهر، 38، هنديجان 39، اميديه 40، مسجدسليمان 39، لالي 37 و ايذه 34 درجه سانتيگراد گزارش شده است.

پيمان جهانگيري جمعه در محل استانداري خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار كرد: خوزستان از نظر آب و هوا تفاوت هاي زيادي با استان هاي ديگر دارد و مردم با توجه به اين وضعيت مشاركت گسترده اي داشته اند.
وي افزود: از آغاز زمان راي گيري در ساعت هشت صبح در حوزه هاي انتخابيه مشكل خاصي در خصوص اخذ راي وجود نداشته و با توجه به بررسي ميداني و حضور در شعب، هيچ مشكلي در حوزه هاي انتخاباتي وجود نداشته است.
جهانگيري ادامه داد: بر اساس قانون، 10 ساعت براي برگزاري انتخابات لحاظ شده و در صورت ابلاغ تمديد زمان انتخابات از سوي وزارت كشور به صورت اطلاعيه به فرمانداري ها اعلام مي شود.
انتخابات در حوزه هاي انتخابيه آبادان، اهواز، باوي، حميديه و كارون، ايذه و باغملك، بهبهان و آغاجاري، مسجدسليمان، لالي، هفتكل و انديكا و ماهشهر، اميديه، هنديجان و رامشير به دور دوم كشيده شد.
دو ميليون و 190 هزار نفر در مرحله دوم انتخابات مجلس دهم شوراي اسلامي در شش حوزه انتخابيه خوزستان واجد شرايط راي دادن هستند.
مرحله اول انتخابات مجلس دهم در هفتم اسفند 1394 برگزار شد.

ایرنا

94110

نظرات
ADS
ADS
پربازدید