Performancing Metrics

آئودی TT RS با پیشرانه ۴۰۰ اسب بخاری معرفی شد | اتاق خبر
کد خبر: 338000
تاریخ انتشار: 11 اردیبهشت 1395 - 08:44
آئودی در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۱۶، از مدل ۲۰۱۷ کوپه‌ی محبوب و قدرتمند TT RS رونمایی کرد. این خودرو از پیشرانه‌ی قدرتمندتری نسبت به نسل پیشین خود برخوردار شده است.

اتاق خبر - آئودی TT خودروی بسیار محبوبی است. اما یکی از انتقاد‌های اصلی کارشناسان به آن، تفاوت‌های اندک با فولکس واگن گلف در بحث قوای محرکه است. منتقدان TT‌ آن را یک فولکس واگن گلف خوش لباس می‌دانند که در باطن فرقی با عموزاده‌ی ارزان قیمت خود ندارد.

آئودی TT RS

آئودی برای پاسخ به این دسته از منتقدان، نسخه‌ی TT RS را عرضه کرده است. این خودرو در جدید‌ترین نسل خود، پیشرانه‌ی ۴ سیلندر TT S و TT را کنار گذاشته و از پیشرانه‌ی ۵ سیلندر توربوشارژ شده بهره برده است. این چینش نادر پیشرانه، به TT RS توانایی تولید ۴۰۰ اسب بخار را داده که بدین ترتیب افزایش ۴۰ اسب بخاری را نسبت به نسل پیشین خود به ارمغان آورده است. پیشرانه‌ی ۵ سیلندر این خودرو هم‌چنین توانایی تولید ۳۵۴ پوند فوت گشتاور را نیز دارد.

آئودی TT RS

اعداد و ارقام مذکور خبر از خودرویی چابک و سریع می‌دهند. نسخه‌ی کوپه‌ی TT RS‌ توانایی رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را تنها در مدت زمان ۳.۷ ثانیه دارد. این در حالی است که نمونه‌ی روباز این خودرو به ۰.۲ ثانیه زمان بیشتر برای ثبت سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت احتیاج دارد.

آئودی در نسل جدید TT RS تنها از پیشرانه‌ی خودکار دوکلاچه استفاده کرده است و برخلاف نسل قبلی RS امکان سفارش جعبه دنده‌ی دستی موجود نیست. آئودی شتاب بهتر در کنار مصرف سوخت کم‌تر را دلایل این اقدام اعلام کرده است. 

آئودی TT RS

در بخش طراحی بدنه نیز آئودی از خطوط تیز بهره برده است تا TT RS‌ را قدرتمندتر از همیشه جلوه دهد. فروش این خودرو از پاییز سال جاری آغاز می‌شود و آئودی هنوز جزئیات قیمتی آن را اعلام نکرده است.

زومیت

94110

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید