Performancing Metrics

مشارکت و همکاری شهرک‌های صنعتی ایران و ترکیه | اتاق خبر
کد خبر: 338132
تاریخ انتشار: 11 اردیبهشت 1395 - 16:48
معاون وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران ضمن بازدید از شهرکهای صنعتی و پارک های فناوری ترکیه با مقامات وزارت علوم، صنایع و فناوری این کشور دیدار و گفتگو کرد.

اتاق خبر: در این سفر اداره کل شهرکهای صنعتی وزارت علوم، صنایع و فناوری ترکیه طی جلسه ای به معرفی موقعیت شهرکهای صنعتی و پارک های فناوری ترکیه پرداخته و نکاتی در خصوص همکاری مشترک بین دو کشور مطرح شد.

در این سفر که در پی توافق وزیر صنعت، معدن و تجارت کشورمان با وزیر علوم، صنایع و فناوری ترکیه، در خلال سومین نشست عالی همکاری های راهبردی ایران و ترکیه در 28 فروردین ماه سالجاری و امضاء یادداشت تفاهم همکاری های ایران و ترکیه انجام گرفت، زمینه های همکاری مشترک دو کشور در خصوص توسعه شهرکهای صنعتی، بررسی فرصت های سرمایه گذاری در شهرکهای صنعتی طرفین، جذب سرمایه گذاری مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین دیدار با معاون وزیر علوم، صنایع و فناوری جمهوری ترکیه، ملاقات با رییس سازمان صنایع کوچک و متوسط ترکیه (KOSGEB) از جمله برنامه های سفر این هیات بود.

معاون وزیرصنعت، معدن و تجارت در دیدار با رییس سازمان صنایع کوچک ترکیه (KOSGEB) نسبت به اجرایی کردن تفاهم نامه منعقده میان دو سازمان و انجام فعالیت های مشترک در خصوص حمایت از صنایع کوچک دو کشور تاکید نمود.

گفتنی است در این سفر،  معاون صنایع کوچک و معاون عمران و محیط زیست سازمان، مدیران عامل شهرکهای صنعتی استانهای آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی و مدیرکل طرح ها و تامین مالی وزارت صنعت، معدن و تجارت مهندس یزدانی را همراهی کردند.

منبع:ایلنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید