Performancing Metrics

بی ام و M4 F83 سریع ترین خودروی روباز جهان | اتاق خبر
کد خبر: 338279
تاریخ انتشار: 12 اردیبهشت 1395 - 01:10
شرکت تیونینگ جی پاور (G-Power) محصول انحصاری دیگری عرضه کرده است. جدید‌ترین دستاورد این شرکت، نمونه‌ی تقویت شده‌ی بی‌ام‌و M4 نام دارد.

به گزارش اتاق خبر به نقل از زومیت شرکت‌های زیادی به تیونینگ خودروهای بی‌ام‌و می‌پردازند. حال جی‌ پاور (G-Power) تیونر مطرح آلمانی، به تقویت بی‌ام‌و M4 F83 روباز پرداخته است. عملکرد این خودرو طور قابل توجهی ارتقاء پیدا کرده است و خود را به عنوان سریع‌ترین خودروی روباز جهان معرفی می‌کند.

بی ام و M4 F83 سریع ترین خودروی روباز جهان

 

شرکت تیونینگ جی پاور (G-Power) محصول انحصاری دیگری عرضه کرده است. جدید‌ترین دستاورد این شرکت، نمونه‌ی تقویت شده‌ی بی‌ام‌و M4 نام دارد. جی پاور موفق به افزایش توان خروجی M4 به ۶۰۰ اسب بخار شده است. M4 دارای پیشرانه‌ی ۶ سیلندر خطی ۳ لیتری و توربوشارژ شده است که ۴۳۱ اسب بخار توان و ۵۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. با بروزرسانی برنامه‌‌های کنترلی ماژول کنترل (ECU) به نسخه‌ی اول 2Bi-Tronik ، توان M4 به ۵۲۰ اسب بخار و گشتاور آن به رقم فوق‌العاده ۷۰۰ نیوتن متر ارتقاء پیدا کرده است.

بی ام و M4 F83 سریع ترین خودروی روباز جهان

 

به منظور رسیدن به توان ۶۰۰ اسب بخاری، متخصصان جی‌پاور از بروزرسانی‌های نرم افزاری در کنار ارتقای سخت‌افزاری بهره برده‌اند. بدین صورت آخرین محصول این شرکت تیونینگ در دور موتور ۶۵۰۰ دور بر دقیقه، ۶۰۰ اسب بخار و هم‌چنین ۷۴۰ نیوتن‌متر گشتاور را در بازه‌ی ۴۰۰۰ تا ۵۵۰۰ دور بر دقیقه تولید می‌کند.

بی ام و M4 F83 سریع ترین خودروی روباز جهان

 

M4‌جی‌پاور ارتقای زیادی در بخش شتاب تجربه کرده است. این خودرو برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت تنها به ۳.۷ ثانیه زمان نیاز خواهد داشت. هم‌چنین به لطف حذف محدود کننده‌ی حداکثر سرعت M4، سرعت نهایی این خودرو به ۳۲۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

بی ام و M4 F83 سریع ترین خودروی روباز جهان

 

صدای منحصر به فرد اگزوز‌های خروجی محصولات هر شرکت تیونینگ را می‌توان مشخصه و امضای آن‌ها عنوان کرد. جی‌پاور (G-Power) نیز در همین راستا از سیستم اگزوز سفارشی فوق العاده سبک و از جنس تیتانیوم استفاده کرده است که صدای گوش‌نوازی از طریق چهار خروجی اگزوز فایبرکربنی ۹۰ میلی‌متری تولید می‌کند.

بی ام و M4 F83 سریع ترین خودروی روباز جهان

 

در نهایت، به منظور دستیابی به بالاترین سطح عملکرد، G-Power از سیستم تعلیق قابل تنظیم G4M RS و دو جفت رینگ ۲۱ اینچی و آلومینیومی Hurricane RR استفاده کرده است. تایرهای 245/30R21 در محور جلو و 295/25R21 در محور عقب نیز عملکرد خوب این خودرو را تضمین می‌کنند.

94105

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید