Performancing Metrics

دانشگاه اميركبير مرجع علمي همكاري ايران با فرانسه شد | اتاق خبر
کد خبر: 338489
تاریخ انتشار: 12 اردیبهشت 1395 - 16:38
مدير همكاري‌هاي بين‌المللي دانشگاه صنعتي اميركبير از واگذاري مرجعيت همكاري‌هاي علمي به اين دانشگاه از سوي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري خبر داد.

اتاق خبر - امير گلرو در اين باره توضيح داد: از سوي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري، دانشگاه صنعتي اميركبير به عنوان مرجعيت علمي ايران براي همكاري با فرانسه انتخاب شده است و بر اين اساس تمام همكاري‌هاي علمي ايران با فرانسه از طريق اين دانشگاه صورت خواهد گرفت.

وي دليل اين امر را فعاليت‌هاي گسترده دانشگاه صنعتي اميركبير در حوزه‌هاي علمي و فناوري ذكر كرد و ادامه داد: علاوه بر آن هيات‌هايي از دانشگاه‌هاي فرانسه از اين دانشگاه بازديد كردند، ضمن آن كه ما بازديدهايي را از چند دانشگاه فرانسه داشتيم.
گلرو خاطرنشان كرد: بازيد اخير هيات فرانسوي از دانشگاه‌هاي كشور با هماهنگي دانشگاه صنعتي اميركبير صورت گرفته است.
مدير همكاري‌هاي بين‌المللي دانشگاه صنعتي اميركبير با اشاره به اجراي پروژه‌هاي مشترك با دانشگاه‌هاي فرانسه يادآور شد: در گذشته اين همكاري‌ها در قالب برنامه‌هاي 2+2 اجرايي شده است و بر اين اساس دانشجويان دو سال در ايران و دو سال در فرانسه مشغول به تحصيل بودند.
وي از اجراي سه برنامه جديد با اين كشور خبر داد و گفت: با يكي از دانشگاه‌هاي فرانسه برنامه سه ساله همكاري در زمينه برگزاري دوره‌هاي مشترك در دستور كار قرار داديم.
به گزارش روابط عمومي دانشگاه اميركبير، گلرو با تاكيد بر اين كه اجراي اين برنامه در مرحله مذاكرات اوليه قرار دارد، افزود: اين همكاري‌ها براي برگزاري دوره‌هاي مشترك تحصيلات تكميلي است.
وي با تاكيد بر اين كه انتخاب مرجعيت علمي تاكنون به هيچ يك از دانشگاه‌هاي كشور اعطا نشده است، تصريح كرد: از سوي وزارت علوم اولين مرجعيت علمي همكاري به دانشگاه صنعتي اميركبير اعطا شده است.

ایرنا

94110

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید