Performancing Metrics

اعلام اسامی واردکنندگان قطعات موتور سیکلت های ۲۵۰ سی سی به پلیس | اتاق خبر
کد خبر: 338499
تاریخ انتشار: 12 اردیبهشت 1395 - 12:25
رئیس اتحادیه فروشندگان موتور سیکلت  و دوچرخه گفت: اسامی چهار شرکتی که قطعات موتور سیکلت های ۲۵۰ سی سی را به کشور وارد و مونتاژ می کنند، به پلیس امنیت تحویل داده شد.

اتاق خبر:محمد خادم منصوری از ورشکستگی هشت تن از اعضای این اتحادیه خبر داد و گفت: دو سه سال است که با رکود شدیدی مواجه شدیم و کاسبی آنقدر سخت شده که هر ماه خبر از ورشکستگی دو سه تن از اعضای اتحادیه با بدهی های دو سه میلیاردی به گوش ما می رسد.

وی در خصوص طرح نصبِ کیوسک های اجاره دوچرخه توسط شهرداری تهران به منظور ترویج فرهنگ استفاده از دوچرخه نیز گفت: دوچرخه سواری نیازمند خط (لاین) مخصوص خودش است؛ خیابان جای دوچرخه سواری نیست، هر کس که می خواهد در خیابان های تهران دوچرخه سواری کند باید اول وصیت نامه خود را بنویسد و امضاء کند.

منصوری ادامه داد: بهتر است شهرداری قبل از پایه ریزی چنین طرح هایی ابتدا با متولیان مربوطه مشورت و از تجارب دیگران استفاده کند تا مردم گرفتار نشوند و تا به این اندازه خود را برتر از دیگران نبیند.

وی در مورد تردد موتور سیکلت های امریکایی با موتور  ۲۵۰ سی سی در سطح شهر گفت: تردد این موتور سیکلت ها در سطح شهر ممنوع است چون این موتورسیکلت ها تنها برای استفاده در پیست موتور سواری است و پلاک گذاری هم نمی شود .

منبع:اتاق اصناف ایران

نظرات
ADS
ADS
پربازدید