Performancing Metrics

مقایسه سرعت گلکسی اس 7 اج و اچ تی سی 10 | اتاق خبر
کد خبر: 338522
تاریخ انتشار: 12 اردیبهشت 1395 - 18:47
تماشا کنید:
گلکسی اس ۷ اج و اچ‌تی‌سی ۱۰ از جمله پرچمداران جنجالی روز هستند و حال شاهد ویدیویی هستیم که در آن محصولات مذکور در زمینه سرعت به رقابت می‌پردازند.

اتاق خبر - با معرفی محصولات جدید، وب‌سایت‌ها و کانال‌های یوتیوب دست به کار می‌شوند تا آن‌ها را در کنار یکدیگر قرار داده و ببینند که کدام محصول بهتر از دیگری است. حال شاهد یکی دیگر از این نوع ویدیو‌ها هستیم که در جریان آن دو پرچم‌دار محبوب اندرویدی با نام‌های اچ‌تی‌سی ۱۰ و گلکسی اس ۷ اج به رقابت با یکدیگر می‌پردازند. موضوع این رقابت به سرعت اجرای اپلیکیشن‌های مختلف و موارد این چنینی مربوط می‌شود.

نسخه اگزینوس از گلکسی اس ۷ اج در این رقابت حضور داشت و در سوی دیگر نیز اچ‌تی‌سی ۱۰ با پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۲۰ حاضر شده بود. البته اگر هر دو دستگاه از پردازنده اسنپدراگون استفاده می‌کردند، رقابت جالب‌تر می‌شد اما بنابر دلایلی این اتفاق نیفتاده است. در خصوص مدت زمان روشن شدن (بوت)، گلکسی اس ۷ اج عملکرد سریع‌تری داشت و البته در زمان اجرای اولین اپلیکیشن (بازی Subway Surfer) نیز این نماینده سامسونگ بود که توانست سریع‌تر وارد محیط بازی شود.

اچ‌تی‌سی ۱۰ در زمان اجرای پلی‌استور، بازی GTA: San Andreas و پخش ویدیو در یوتیوب عملکرد نسبتا سریع‌تری داشت اما در خصوص مرورگر، گلکسی اس 7 اج توانست صفحات را سریع‌تر در گوگل کروم اجرا کند. در خصوص فعالیت مالتی‌تسکینگ نیز تفاوت‌ها بسیار اندک بود.

در کل هر دو دستگاه در زمینه سرعت عملکرد مشابهی دارند و نمی‌توان با قطعیت یکی از آن‌ها را به عنوان برنده اعلام کرد. اما باید توجه داشت که اچ‌تی‌سی ۱۰ در جریان این تست‌ها کمی از گلکسی اس ۷ اج گرم‌تر شده بود. در ادامه می‌توانید این ویدیو را مشاهده کنید.

زومیت
94110
نظرات
ADS
ADS
پربازدید