Performancing Metrics

رژیم صهیونیستی بزرگترین ناقض حقوق بشر است | اتاق خبر
کد خبر: 338579
تاریخ انتشار: 12 اردیبهشت 1395 - 22:20
امام جماعت دهلی:
امام جماعت مسجد شاهی فتح پوری دهلی، رژیم صهیونیستی را بزرگترین ناقض حقوق بشر دانست و اظهار كرد كشورهای غربی هیچ توجهی به كشتار و جنایات این رژیم علیه مردم بی دفاع فلسطین نمی كنند.

اتاق خبر - مولانا مفتی مكرم احمد روز جمعه در دومین روز سمینار بین المللی اسلام و حقوق بشر در دانشگاه همدرد دهلی نو افزود:سكوت كشورهای غربی و به ظاهرا متمدن در برابر جنایات وحشیانه اسرائیل این سازمان ها را در برابر جامعه جهانی بی اعتبار كرده است .

وی با اشاره به تدوین منشور بین الملل حقوق بشر در سال 1948 تصریح كرد این سازمان از زمان تشكیل رژیم نامشروع اسرائیل تاكنون اقدام موثری برای توقف جنایات صهیونیست ها نكرده است .
این روحانی برجسته اهل سنت با اشاره جنایات داعش در كشورهای خاورمیانه خاطرنشان كرد كه این جنایات ربطی به اسلام ندارد .
وی تصریح كرد گروههای تروریستی داعش و القاعده از سوی كشورهای غربی و باهدف بدنام و مخدوش كردن چهره اسلام بوجود آمده است .
«عبدالله نصری، استاد دانشگاه علامه طباطبایی نیز دراین كنفرانس گفت:دین اسلام جایگاه بالایی برای حقوق فردی و اجتماعی افراد قائل است .
وی تصریح كرد برگزاری چنین كنفرانس هایی گام مهمی برای تشریح و تبیین جایگاه حقوق بشر در اسلام و هم اندیشی دراین زمینه است .
سمینار بین المللی اسلام و حقوق بشر از روز شنبه به مدت 2 باهدف تبیین دیدگاه اسلام در خصوص حقوق بشر و مشكلات جهان معاصر و توسعه همگرایی و تبادل نظر میان جامعه المصطفی و مراكز علمی هندوستان در دانشگاه همدرد آغاز شد.
دراین سمینار استادان و كارشناسانی از دانشگاههای هند و ایران درخصوص حقوق بشر از دیدگاه اسلام ،پیامبر ،اهل بیت ،روابط بین الملل ،حقوق اقلیت ها و چالش های حقوق بشر به ارائه مقاله و سخنرانی می پردازند.این سمینار توسط نمایندگی جامعه المصطفی در هند و باهمكاری دانشگاه همدرد برگزار می شود.

ایرنا

94110

نظرات
ADS
ADS
پربازدید