Performancing Metrics

برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین المللی گل و گیاه | اتاق خبر
کد خبر: 338609
تاریخ انتشار: 12 اردیبهشت 1395 - 23:20
مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران گفت: چهاردهمین نمایشگاه بین المللی گل و گیاه، تجهیزات پارکی و صنایع وابسته از روز دوشنبه ۲۰اردیبهشت ماه آغاز به کار می کند.

به گزارش اتاق خبر، علی محمد مختاری با بیان مطلب فوق اظهار کرد: ۳۰شرکت از کشورهای خارجی و نمایندگان آن ها از کشورهای هلند، اسپانیا، ترکیه، اتریش، کره جنوبی، چین و ایتالیا هستند.

وی ادامه داد: این نمایشگاه به مدت پنج روز از ساعت ۹ صبح الی ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه های تخصصی شهرداری واقع در ضلع جنوبی بوستان گفتگو برگزار می شود و شهروندان می توانند برای بازدید همه روزه در این ساعات مراجعه کنند.

مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران با بیان اینکه طی سالیان اخیر ۱۳ نمایشگاه بین المللی و هفت نمایشگاه فصلی گل و گیاه برگزار شده، تصریح کرد: طی برگزاری این نمایشگاه ها شاهد تحولاتی مثبت در صنعت گل و گیاه کشور و انسجام بیشتر تولیدکنندگان داخلی در ارتقا کیفیت تولیدات بوده ایم.

مختاری در خصوص برنامه های جانبی نمایشگاه نیز گفت: همزمان با برپایی نمایشگاه، دوره های آموزشی - کابردی کاشت و نگهداری گل ها و گیاهان زینتی و کنترل آفات و بیماری های آنها مختص بزرگسالان و دوره های آموزشی ویژه کودکان شامل کارگاه تهیه کمپوست و کاشت گل ها و سبزیجات در فضای نمایشگاه برگزار می شود.

وی افزود: حسب دستور شهردار تهران، طبق روال سالیان گذشته همزمان با برگزاری نمایشگاه، کاروانی از احجام تزیین شده با گل با کیفیت و کمیتی برتر، از روز آغاز به کار نمایشگاه در سطح شهر تهران به گردش در خواهد آمد.

مختاری هدف از راه اندازی کاروان گل را ایجاد روحیه نشاط و شادابی در محلات مختلف سطح شهر تهران خواند و گفت: شهروندانی که فرصت بازدید از نمایشگاه را به دست نیاورده اند می توانند با تماشای این احجام زیبای تزیین شده با گل و گیاه بخشی از زیبایی های نمایشگاه را در اطراف محل زندگی و یا کار خود مشاهده کنند. ضمن اینکه حرکت کاروان گل در عین حال فراخوان و دعوتی برای بازدید از نمایشگاه گل و گیاه است.

منبع: مهر

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید