Performancing Metrics

با تمام وجود به مصاف پرسپولیس می‌رویم | اتاق خبر
کد خبر: 338689
تاریخ انتشار: 13 اردیبهشت 1395 - 02:07
نریمان جهان:
هافبک تیم گسترش فولاد می‌گوید تیمش بدون توجه به جایگاه پرسپولیس برابر این تیم به میدان می‌رود.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، سامان نریمان جهان درباره آخرین وضعیت خودش در تیم گسترش فولاد تبریز گفت: همانطور که می‌دانید در نیم فصل به تیم گسترش فولاد آمدم و سعی کردم با تمام وجود برای این تیم به میدان بروم. در حال حاضر شرایط خوبی دارم و آماده کمک به تیمم در دو هفته پایانی هستم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا او هم معتقد است اشتباهات داوری زیادی علیه تیمش صورت می‌گیرد، بیان کرد: پنالتی ما را در بازی با سپاهان نگرفتند و همین باعث شد تا ما برابر این تیم شکست بخوریم. به هرحال گذشته‌ها گذشته و نمی‌توان کاری کرد. داوران هم اشتباه می‌کنند و نباید زحمت آنها را نادیده گرفت.

هافبک تیم گسترش فولاد در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به برگزاری دیدار تیمش برابر پرسپولیس در ورزشگاه یادگار امام تبریز چیست، بیان کرد: چمن ورزشگاه گسترش فولاد از همه چمن‌ها بهتر است. از طرفی این چمن و البته امکانات ورزشگاه باعث می‌شود بازی زیباتری را ببینیم. به نظرم بهتر است بازی در ورزشگاه گسترش فولاد برگزار شود.

او در پاسخ به این سوال که آیا حضور پرسپولیس در کورس قهرمانی می‌تواند به انگیزه تیمش کمک کند، بیان کرد: همه بازی‌ها سختی خودشان را دارند. ما برابر پرسپولیس هم برای پیروزی به میدان می‌رویم و شک نکنید که با تمام وجود برابر آنها بازی می‌کنیم، همانطور که برابر استقلال خوزستان با تمام وجود بازی کردیم و آنها با خوش‌شانسی یک امتیاز از بازی گرفتند. ما کاری نداریم که چه کسی قهرمان می شود و برای خودمان بازی می‌کنیم.

نریمان جهان در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا احتمال دارد مانند سال گذشته که در تراکتورسازی بود، به پرسپولیس گل بزند، گفت: نمی‌شود از الان گفت که چه کاری می‌توانم در آن بازی بکنم. فوتبال در دو الی سه ثانیه رخ می‌دهد و باید تلاش کرد از آن لحظات استفاده کرد. مطمئن باشید اگر برابر پرسپولیس بازی کنم، تلاش می کنم تا مثمر ثمر باشم و برای گلزنی هم تلاش خود را خواهم کرد.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید