Performancing Metrics

معرفی بارا و دئو‌دورا با میزبانان المپیک ریو | اتاق خبر
کد خبر: 338692
تاریخ انتشار: 13 اردیبهشت 1395 - 02:21
با وجود این که تمام شهر ریو در زمان برگزاری بازی‌های المپیک درگیر این تورنمنت خواهد بود، دو منطقه اصلی در ریو هستند که بیشتر از همه میزبان المپیک هستند.

به‌ گزارش ‌اتاق خبر، به نقل از ایسنا‌، منطقه بارا و دئودورا محل برگزاری مسابقات 34 رشته ورزشی هستند و 24 استادیوم در این دو منطقه قرار دارد. دهکده المپیک در منطقه بارا قرار دارد.

از سال 1991 تاکنون منطقه بارا به سرعت در ریو گسترش یافته و جمعیت این منطقه بیشتر از سه برابر شده است.

بارا طبیعت زیبایی دارد و در ساحل اقیانوس اطلس واقع شده است. بزرگترین جاذبه گردشگری بارا بدون شک ساحل آن است. بارا بیش از 15 کیلومتر ساحل دارد. در این منطقه والیبال ساحلی و موج‌سواری انجام می‌شود. رستوران و کافه‌های زیادی نیز در کنار ساحل بارا به چشم می‌خورند.

بارا یکی از مناطق اصلی برای خرید در ریو نیز هست. چندین مرکز خرید با بیش از 700 مغازه در این منطقه قرار دارد. یکی از مراکز هنری اصلی ریو نیز در بارا قرار دارد. در این مرکز تئاتر، فیلم و نمایش‌های هنری برگزار می‌شوند. یکی از موزه‌های معروف بارا، موزه فو‌تبا‌ل است. کسانی که به این ورزش علاقمند هستند می‌توانند به این موزه بروند و اطلاعات ارزشمندی را درباره فو‌تبا‌ل برزیل کسب کنند.

دئودورا نیز در غرب ریو واقع شده است. در این منطقه جوانان زیادی زندگی می‌کنند. بازی‌های پان آمریکن سال 2007 در استادیوم‌های دئودورا برگزار شد. این منطقه در زمان بازی‌های المپیک نیز نقش مهمی را ایفا می‌کند. مسابقات BMX، کانو، اسب سواری، هاکی، پنجگانه، دوچرخه‌سواری کوهستان، راگبی، تیراندازی و بسکتبال در این منطقه برگزار می‌شود.

موزه تاریخ هوانوردی برزیل نیز در منطقه دئودورا قرار دارد. این موزه بهترین موزه هوانوردی در آمریکای جنوبی است.

انتها‌ی‌ پیا‌م/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید